Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#345787
Det er sgu synd for allo at de fucker sådan med ham. Det er tydeligvis noget de gør for at skade ham personligt.
Af allo
#345789
hvis man skulle være i tvivl hvorfor Naiera udtaler sig om mig:

- stakkels, stakkels væsen er løbet tør for hans 'allo er racist, homofob' m.m. og lign. og nu (i hans søgen efter opmærksomhed) prøver han (så godt den stakkel nu kan) på det her...

nyd det Naiera - velbekomme
Af ullum
#345795
allo skrev: 1. okt 2022, 16:02 Yousee (ligesom andre udbydere) tilbyder udelukkende forbindelse/adgang/viderestilling til diverse tjeneste samt tv kanaler - intet andet (medmindre at man taler om Yousee's egen kanal)

om jeg forbliver hos Yousee mens jeg ser (tjenestens navn) eller om jeg bliver sendt videre er sagens uvedkommende da uanset hvad så er der tale om (tjenestens navn) egen app (selvom at den ser anderledes ud hos Yousee) samt (tjenestens navn) indhold som Yousee (igen) hverken må eller kan har indflydelse på/filtrere/reagere i m.m.

og problemet (for mig) er:
- at jeg (som alle andre som ser SkyShowtime via Yousee's app) har mistet RET MEGET indhold og jeg vil blot gerne vide hvad SkyShowtime har gang i (for det er et 100 at det ikke er Yousee som filtrerer/gør noget ved indholdet)...
Suk :)
Brugeravatar
Af KimKaos
#345796
Er jeg den eneste der har problemer med deres undertekster - enten står de midt på siden eller ca. 1/3 oppe.

Jeg har forsøgt med at ændre på størrelsen men det ændre ikke noget.

Jeg benytter Apple boksen
Brugeravatar
Af bbplayer
#345797
allo skrev: 1. okt 2022, 16:02 - at jeg (som alle andre som ser SkyShowtime via Yousee's app) har mistet RET MEGET indhold og jeg vil blot gerne vide hvad SkyShowtime har gang i (for det er et 100 at det ikke er Yousee som filtrerer/gør noget ved indholdet)...
Jeg forstår ikke du gider. Vi andre har bekræftet dig i, du ikke ser hvad vi ser på deres Webside, så det må være enden du har nået, så længe du ikke har hvad vi ser, så må yousee og 3rd part være inde over udvalg, og hvem kan vi kun gisme om, nogen gør noget der, som du ser, og vi andre uden yousee ikke gør.

Det glæder vi os så over.

Og PS,
forstår ikke du bliver ved med at kalde en knap en app på yousee frontend som er på android er en selvstændig APK(app), som derefter har deres underliggende kald til services du betaler for. de synes ikke at hente APK fra playstore, så hvorfor tror du det? Det er jo ikke samme bruger interface som Android Play store apps. igen endnu en bekræftelse på det er 100% Yousee app som styrer alt du ser på skærm og ikke apps du får betalt dig adgang til.

Jeg tror gerne jeg nok kan hente yousee app på playstore og se hvad du ser men det vil være meningsløst at spilde tid på for at bekræfte hvad andre fortæller dig.
Af allo
#345798
@ bbplayer

jeg ved at I (dem som bruger Skyshowtime direkte) og jeg/vi (som ser Skyshowtime via Yousee's bland-selv) er (i hvert fald pt.) 'ramt' af to forskellige scenarier

jeg vil blot (som sagt) have et konkret og direkte svar fra Skyshowtime så jeg (og måske også et par andre) kan tage stilling til hvorvidt det er en bedre ide at tegne et abonnement direkte hos dem (jeg mener at det koster ca. 35kr./md.) eller om Skyshowtime (direkte) og Skyshowtime via Yousee's bland-selv bliver synkroniseret efter d.20. Oktober (for det som de har gang i nu - det er bare ikke godt nok...)

jeg kaldet det en tjeneste, ikke en app - jeg bruger 'app' som forklaring på hvordan det fungerer (tilgang til selve tjenesten via Yousee's service/app)

edit:

kort sagt: hvordan appen, den ser ud m.m. det er helt ligegyldigt/lige meget/underordnet - det eneste som har en betydning her det er at selve indholdet skal være ens - uanset om man ser Skyshowtime via Yousee's bland-selv eller via direkte adgang til SkyShowtime (det kan der næppe være to meninger om) - og det det desværre ikke...
Senest rettet af allo 2. okt 2022, 02:02, rettet i alt 3 gange.
Af allo
#345799
KimKaos skrev: 1. okt 2022, 20:35 Er jeg den eneste der har problemer med deres undertekster - enten står de midt på siden eller ca. 1/3 oppe.

Jeg har forsøgt med at ændre på størrelsen men det ændre ikke noget.

Jeg benytter Apple boksen
undertekster på samtlige tilgængelige film og serier ser helt som de skal her (Nvidia Shield Pro og Nokia streaming box 8000 - begge to via Yousee's app)
Af allo
#345800
ullum skrev: 1. okt 2022, 19:08 Suk :)

det er kun et mini 'suk' :-) et luksus problem - intet andet end det :-) men hej...- det er her (på bl.a. en hjemmeside som denne) at man taler om sådan noget...
Brugeravatar
Af KimKaos
#345803
allo skrev: 1. okt 2022, 21:36
KimKaos skrev: 1. okt 2022, 20:35 Er jeg den eneste der har problemer med deres undertekster - enten står de midt på siden eller ca. 1/3 oppe.

Jeg har forsøgt med at ændre på størrelsen men det ændre ikke noget.

Jeg benytter Apple boksen
undertekster på samtlige tilgængelige film og serier ser helt som de skal her (Nvidia Shield Pro og Nokia streaming box 8000 - begge to via Yousee's app)
Efter jeg skrev her fik fortalte en af mine venner at på Trustpilot er der mange med samme problem som mig - faktisk rigtig mange - så jeg gider ikke at rode mere med det men håber så at SST finder en løsning i nærmeste fremtid
Af Fidoble
#345805
KimKaos skrev: 1. okt 2022, 20:35 Er jeg den eneste der har problemer med deres undertekster - enten står de midt på siden eller ca. 1/3 oppe.

Jeg har forsøgt med at ændre på størrelsen men det ændre ikke noget.

Jeg benytter Apple boksen
Nej bestemt ikke, sådan ser det også ud her. Deres (SkyShowtime) kundeservice siger de arbejder på det, men det er åbenbart ikke bare lige :o
Af lunddal
#345807
allo skrev: 1. okt 2022, 16:02 og problemet (for mig) er:
- at jeg (som alle andre som ser SkyShowtime via Yousee's app) har mistet RET MEGET indhold.
Du har vel samme indhold som os andre, så vidt jeg kan se ud fra det andre har skrevet.

Der gik vel bare et par dage før det gamle Paramount+ indhold forsvandt.

Hvilket så er endnu et vink med en vognstang om at YouSee selv serverer indholdet, da SkyShowtime er en teknisk helt anden platform end Paramount+.
Af allo
#345808
KimKaos skrev:Efter jeg skrev her fik fortalte en af mine venner at på Trustpilot er der mange med samme problem som mig - faktisk rigtig mange - så jeg gider ikke at rode mere med det men håber så at SST finder en løsning i nærmeste fremtid
det ser ud til at det er præcis det samme problem som HBO Max's app døjede med i starten...de formåede at fikse det i løbet af et par uger - mon ikke SkyShowtime får også (snart...) styr på problematikken
Af allo
#345809
lunddal skrev: 2. okt 2022, 10:34 Du har vel samme indhold som os andre, så vidt jeg kan se ud fra det andre har skrevet.

Der gik vel bare et par dage før det gamle Paramount+ indhold forsvandt.

Hvilket så er endnu et vink med en vognstang om at YouSee selv serverer indholdet, da SkyShowtime er en teknisk helt anden platform end Paramount+.
nej, lunddal...- indholdet er ikke ens for os (som ser SkyShowtime via Yousee's bland-selv) og for folk som har direkte adgang til SkyShowtime - der har været forskel lige fra starten; dette skyldes overgangen fra Paranount+ appen (og alt det indhold som lå der) til SkyShowtime's app

der lå meget mere og nu ligger der mindre (via Yousee)

jeg satser på at det hele, det bliver stabiliseret d.21. Oktober (siden at den gamle app bliver lukket helt ned d.20. Oktober) - men jeg vil meget gerne vide det og ikke bare satse på det :-)

nope, nej, nix, nul lunddal :-) Yousee må ikke, kan ikke og er ikke i stand til at røre ved andres (tjenester såvel som tv kanaler) indhold - never did - never will :-)
Af aalb1970
#345818
Update ang. Dolby Digital 5.1 og Android/Google TV:

Jeg har testet appen på min Shield TV Pro (2019) og den understøtter så vidt jeg kan se ikke Dolby Digital 5.1 alligevel, men derimod Dolby ProLogic 2 i en Dolby Digital Plus container.

Det er dog stadig den eneste af mine enheder, hvor jeg kan vælge mellem PCM og Dolby Digital Plus.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 20