Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#344565
Mens vi venter på Top Gun: Maverick...

Oversigt: Film i 4K HDR og Atmos på Apple TV (iTunes)

Nu i 4K/HDR:
Inglourious Basterds
Jurassic World: Dominion
Elvis (2022)
Lightyear
De forbandede år 2
Doom (2005)
Ambulance
Giant (Giganten)

Memory
Belfast
The First Wives Club (Ekskonernes klub)
Airplane II: The Sequel
X
Father of the Bride (2022)
Blue Hawaii

Operation Mincemeat
Green Lantern: Beware My Power
Deep in the Heart
The Bob's Burgers Movie
Cinderella (2021)
Sniper: Rogue Mission
Af Henxian
#344581
Rasmus Larsen skrev: 17. aug 2022, 14:05 Mens vi venter på Top Gun: Maverick...

Oversigt: Film i 4K HDR og Atmos på Apple TV (iTunes)

Nu i 4K/HDR:
Inglourious Basterds
Jurassic World: Dominion
Elvis (2022)
Lightyear
De forbandede år 2
Doom (2005)
Ambulance
Giant (Giganten)

Memory
Belfast
The First Wives Club (Ekskonernes klub)
Airplane II: The Sequel
X
Father of the Bride (2022)
Blue Hawaii

Operation Mincemeat
Green Lantern: Beware My Power
Deep in the Heart
The Bob's Burgers Movie
Cinderella (2021)
Sniper: Rogue Mission
Jurassic World kan ikke købes i DK endnu. Troede den kunne købes. Kunne man evt. først tilføje dem, når de er tilgængelige ?
Af Flemming Larsen
#344588
Henxian94 skrev: 18. aug 2022, 18:02
Jurassic World kan ikke købes i DK endnu. Troede den kunne købes. Kunne man evt. først tilføje dem, når de er tilgængelige ?
De tilføjes hver gang. Det er nuværende og kommende film. Jurassic World kan jo forudbestilles. Udkommer den 10/10-2022.
Af Fidoble
#344594
Rasmus Larsen skrev: 19. aug 2022, 08:06 Hmm, jeg synes ellers Jurassic World: Dominion stod som frigivet den anden dag. Jeg må have set forkert. Vi skal fremover prøve at få noteret, hvilke titler der er forudbestilling.
Ligesom med nogle af de andre nye udgivelser her på det seneste, ser det igen ud til at vi skal vente lidt endnu med at få danske undertekster... det kan selvfølgelig nå at komme inden udgivelsesdatoen, men lige pt. står dansk ikke på listen ::l
Af Flemming Larsen
#344595
Fidoble skrev: 19. aug 2022, 11:51
Rasmus Larsen skrev: 19. aug 2022, 08:06 Hmm, jeg synes ellers Jurassic World: Dominion stod som frigivet den anden dag. Jeg må have set forkert. Vi skal fremover prøve at få noteret, hvilke titler der er forudbestilling.
Ligesom med nogle af de andre nye udgivelser her på det seneste, ser det igen ud til at vi skal vente lidt endnu med at få danske undertekster... det kan selvfølgelig nå at komme inden udgivelsesdatoen, men lige pt. står dansk ikke på listen ::l
Det var sgu da utroligt efterhånden. Norsk og Svensk er heller ikke med denne gang. Nu må det da snart stoppe.
Af Flemming Larsen
#344697
Rasmus Larsen skrev: 23. aug 2022, 07:21 Så kom Top Gun: Maverick endelig. Den står angivet med 4K DV og Atmos samt danske undertekster. 89 dage efter biografpremieren. Dog kun til køb til at starte med. Den frigives til leje i Danmark den 19. september.

Oversigt: Film i 4K HDR og Atmos på Apple TV

Nu i 4K/HDR:
Top Gun: Maverick
Aeon Flux (2005)
Kiss The Girls (1997)

48 Hrs. (1982)

Luck
Det var også på tide. Meeen. Ja, der er Dolby Vision på, men der er ikke nogen Atmos lyd på. Og jeg har lige prøvet andre titler, som har Atmos på, og de virker. What the FU..🤬
Edit: Der er Dansk tekst på.
Af kabri
#344774
Nogen opdatering på atmos situationen Flemming? Jeg vil se den med atmos og så kan jeg jo lige så godt vente til den bliver billigere, har alligevel ventet så længe allerede...
  • 1
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 68