Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Naiera
#336646
Kamikaze er, ikke overraskende, lavet til at køre med 25 billeder i sekundet. Det kan jeg konkludere baseret på at den kører 50Hz på den amerikanske HBO Marx ;)
#336660
Naiera skrev: 14. nov 2021, 21:39 Kamikaze er, ikke overraskende, lavet til at køre med 25 billeder i sekundet. Det kan jeg konkludere baseret på at den kører 50Hz på den amerikanske HBO Marx ;)
Har du set den? Hvis ja, er den noget værd?
Brugeravatar
Af Naiera
#336661
Jeg så første afsnit. Jeg ved ikke om eller hvornår jeg kommer videre med den. Der er vildt mange andre serier at se.
Af kabri
#336706
Kamikaze er ok men jeg synes Netflix har mere held med deres danske serier. Jeg kunne godt tænke mig noget mere klassisk 'HBOsk' på dansk.
Brugeravatar
Af Naiera
#336925
...
Senest rettet af Naiera 24. nov 2021, 22:02, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Naiera
#336926
....
Senest rettet af Naiera 24. nov 2021, 22:02, rettet i alt 1 gang.
#337032
The Many Saints of Newark kommer på HBO Max i Danmark den 29. november.

"The Many Saints of Newark er spillefilmen, der fortæller forhistorien til David Chases prisvindende HBO-dramaserie The Sopranos. Unge Anthony Soprano vokser op i en af de mest turbulente perioder i Newarks historie, hvor rivaliserende gangstere begynder at udfordre den almægtige DiMeo-families kontrol over den stadigt mere raceopdelte by. Anthony idoliserer sin onkel, Dickie Moltisanti, som er fanget i de skiftende tider og splittet mellem sine professionelle og personlige forpligtelser."
Brugeravatar
Af Naiera
#337204
Man får 24Hz på vores HBO Max hvis man har f.eks. Getflix DNS på Apple TV'et!
Brugeravatar
Af Naiera
#337223
Jeg har bekræftet det med Maren fra Østbyen, Succession, The Sex Lives of College Girls og Warrior. Altså indhold fra HBO, HBO Max og Cinemax.
Brugeravatar
Af Naiera
#337229
Ja, det ser sådan ud. Det kunne være "sjovt" at se hvad der sker, hvis man finder noget, som de ikke har i USA.

Uanset hvad håber jeg det fortsætter, for så har jeg det sgu temmelig godt med at betale under 40,- om måneden for det abonnement :)
Brugeravatar
Af Naiera
#337232
O-O
Senest rettet af Naiera 26. nov 2021, 06:42, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Naiera
#337256
Det er altså rigtig amerikansk Max man får med DNS-halløj. Der er f.eks. ingen The Great (Hulu) eller Legacies (The CW) når jeg sætter DNS-adressen ind.

Så det er ret nemt at få lov til at se West Wing...
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 21