Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#336019
Der er en del, som har spurgt ind til Dune. Som nævnte tidligere i tråden, som kommer den på dansk HBO Max den 1. november – 45 dage efter biografpremieren. Det har HBO Max i Norden bekræftet.

Det er derimod ikke bekræftet i Nordisk regi, om den kommer i 4K Dolby Vision og Dolby Atmos, men jeg kan ikke forestille mig andet. Den ligger på den amerikanske del af HBO Max i den kvalitet, og de andre nye Warner Bros film har vi jo her ved lancering fået i den højere billed/lydkvalitet i Danmark.
#336023
Rasmus Larsen skrev: 27. okt 2021, 09:45 Der er en del, som har spurgt ind til Dune. Som nævnte tidligere i tråden, som kommer den på dansk HBO Max den 1. november – 45 dage efter biografpremieren. Det har HBO Max i Norden bekræftet.

Det er derimod ikke bekræftet i Nordisk regi, om den kommer i 4K Dolby Vision og Dolby Atmos, men jeg kan ikke forestille mig andet. Den ligger på den amerikanske del af HBO Max i den kvalitet, og de andre nye Warner Bros film har vi jo her ved lancering fået i den højere billed/lydkvalitet i Danmark.
Den glæder jeg mig altså til at se.
Brugeravatar
Af Naiera
#336025
Den er go’.
#336028
Du kan se i 4K på følgende enheder:
Android TV'er
Apple TV 4K
Google Chromecast Ultra og Chromecast med Google TV
LG Smart TV'er med 4K-opløsning
Samsung TV'er med 4K-opløsning
Xbox One S, Xbox One X og Xbox Series X|S.

Vi arbejder på at tilføje flere enheder og 4K-film i fremtiden.

Bemærk: Dolby Atmos er ikke tilgængelig med Chromecast med Google TV eller LG Smart TV'er.
HBO Max har opdateret den danske supportside mht. Dolby Atmos så den nu lyder sådan her:

- "Dolby Atmos er ikke tilgængelig med Android TV'er, Samsung TV'er eller Xbox eller."
Link: https://help.hbomax.com/dk-da/Answer/Detail/000001167
Brugeravatar
Af elcom
#336033
Rasmus Larsen skrev: 27. okt 2021, 14:21 Vi har ikke fået en kommentar mht. fremtiden for 24fps på tv-serier, men det er noget som vi vil jagte.
Tak. Deres indtil videre svar om PAL/NTSC giver jo absolut ingen mening for streaming. Og når de har materialet som jeg kan forstå det i 24fps på den amerikanske site, så giver det jo i streaming kontekst ingen mening at konvertere.
Jeg ønsker jer god kamp, og krydser fingre for de lytter.
Brugeravatar
Af Naiera
#336048
Man kan ikke gå på den amerikanske HBO Max med en dansk konto ved brug af DNS-halløj :(

Man kan godt få adgang til den danske med en amerikansk konto, så jeg så The Suicide Squad i aftes :p
#336052
Der er nu ret interessant:
Here's where HBO Max is available:

Åland Islands, Andorra, Anguilla, Antigua & Barbuda, Argentina, Aruba, Bahamas, Barbados, Belize, Bolivia, Brazil, British Virgin Islands, Canary Islands, Cayman Islands, Ceuta, Chile, Colombia, Costa Rica, Curacao, Denmark, Dominica, Dominican Republic, Ecuador, El Salvador, Faroe Islands, Finland, Greenland, Grenada, Guatemala, Guyana, Haiti, Honduras, Jamaica, Madeira, Melilla, Mexico, Montserrat, Nicaragua, Norway, Panama, Paraguay, Peru, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Spain, St. Vincent and the Grenadines, Suriname, Svalbard & Jan Mayen, Sweden, Trinidad & Tobago, Turks and Caicos, United States (including American Samoa, Guam, the Northern Mariana Islands, Puerto Rico, and the U.S. Virgin Islands), Uruguay, and Venezuela.
Hvis nu bare de kunne få deres hjemmeside at virke her..
Af steadi
#336053
Jeg synes, at lyden virker en smule forskudt ift. billedet - eller er det bare mig? Har prøvet nogle af de nye film og så nyeste afsnit af Fear the Walking Dead (som forresten var helt mærkeligt i billedet; hak og skæve farver).

Streamer fra vores google tv.
Brugeravatar
Af mikkeland
#336055
KristianJoensen skrev:Der er nu ret interessant:
Here's where HBO Max is available:

Åland Islands, Andorra, Anguilla, Antigua & Barbuda, Argentina, Aruba, Bahamas, Barbados, Belize, Bolivia, Brazil, British Virgin Islands, Canary Islands, Cayman Islands, Ceuta, Chile, Colombia, Costa Rica, Curacao, Denmark, Dominica, Dominican Republic, Ecuador, El Salvador, Faroe Islands, Finland, Greenland, Grenada, Guatemala, Guyana, Haiti, Honduras, Jamaica, Madeira, Melilla, Mexico, Montserrat, Nicaragua, Norway, Panama, Paraguay, Peru, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Spain, St. Vincent and the Grenadines, Suriname, Svalbard & Jan Mayen, Sweden, Trinidad & Tobago, Turks and Caicos, United States (including American Samoa, Guam, the Northern Mariana Islands, Puerto Rico, and the U.S. Virgin Islands), Uruguay, and Venezuela.
Hvis nu bare de kunne få deres hjemmeside at virke her..
Så er der da håb endnu.

Beholder indtil videre bare min US HBO Max konto som den er ...

/Mikkel

Sent from my KB2003 using Tapatalk

#336058
Rasmus Larsen skrev: 27. okt 2021, 14:34HBO Max har opdateret den danske supportside mht. Dolby Atmos så den nu lyder sådan her:

- "Dolby Atmos er ikke tilgængelig med Android TV'er, Samsung TV'er eller Xbox eller."
Link: https://help.hbomax.com/dk-da/Answer/Detail/000001167
Vi hører, at Nvidia Shield skulle få Atmos igennem. Vores Shueld pt. på kontoret uden Atmos udstyr. Er der nogen af jer med Shield og Atmos system, som kan byde ind?
#336059
elcom skrev: 27. okt 2021, 15:56
Rasmus Larsen skrev: 27. okt 2021, 14:21 Vi har ikke fået en kommentar mht. fremtiden for 24fps på tv-serier, men det er noget som vi vil jagte.
Tak. Deres indtil videre svar om PAL/NTSC giver jo absolut ingen mening for streaming. Og når de har materialet som jeg kan forstå det i 24fps på den amerikanske site, så giver det jo i streaming kontekst ingen mening at konvertere.
Jeg ønsker jer god kamp, og krydser fingre for de lytter.
Hvis ikke HBO Max i Norden går videre med det, så prøver jeg at tage det op med Michael Zink, som jeg kender. Han er øverste tekniske chef hos WarnerMedia: https://twitter.com/_MichaelZink
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 21