Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Stein
#333407
Hej.

Jeg kan ikke få DR appen til at virke på mit Sony tv eller iPad ;;) HBO , Netflix , TV2 og Discovery virker
Hvad kan der være galt ?

Stein
Af Beckham
#333412
Lyder meget mærkeligt at den ikke virker på nogle af dine enheder. Har lige prøvet den på mit Sony tv her....virker fint.
Af Ddur
#333415
Virker også fint på min Apple TV, Chromecast med Google TV, iPad og iPhone.

Er du logget ind på DRTV? Prøv at logge ud, genstarte og - hvis nødvendigt - geninstallere.
Af Stein
#333482
Logget ind ?
Jeg er ikke logget ind og har aldrig været det .

Stein
Vedhæftede filer
dr fejl .jpg
dr fejl .jpg (130.13 KiB) Vist 5892 gange
Af Beckham
#333494
Nu ved jeg ikke lige hvilket tv du har, men prøv evt. at genstarte Android delen. Det kan hjælp på mange ting har jeg erfaret.
Brugeravatar
Af mikkeland
#333497
Stein skrev:Logget ind ?
Jeg er ikke logget ind og har aldrig været det .

Stein
Det er en certifikatfejl på det billede - jeg vil gætte på at det er DNS relateret.

1. Nulstil DNS/netværksindstillinger på fjernsynet og prøv igen.
2. Hvis det ikke virker så prøv manuelt at angive f.eks. Googles DNS (8.8.8.8) og se om det skulle hjælpe.

Hvis 1 ikke er nok, men 2 virker så ville det nok også være en idé at kikke på hvilken DNS server der tildeles fra din router.

/Mikkel



Sent from my KB2003 using Tapatalk

Af Stein
#333501
mikkeland skrev: 29. jul 2021, 00:14
Stein skrev:Logget ind ?
Jeg er ikke logget ind og har aldrig været det .

Stein
Det er en certifikatfejl på det billede - jeg vil gætte på at det er DNS relateret.

1. Nulstil DNS/netværksindstillinger på fjernsynet og prøv igen.
2. Hvis det ikke virker så prøv manuelt at angive f.eks. Googles DNS (8.8.8.8) og se om det skulle hjælpe.

Hvis 1 ikke er nok, men 2 virker så ville det nok også være en idé at kikke på hvilken DNS server der tildeles fra din router.

/Mikkel



Sent from my KB2003 using Tapatalk
Takker , det prøver jeg.

Stein