Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lommeregner
#315290
Til dem som har en amerikansk ITunes Konto, så kan filmen Just Mercy lejes gratis :) Mon ikke det er grundet uroen i USA pt...?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#316573
iTunes-listen blev også for nylig opdateret med:

Nu i 4K/HDR
The Mask of Zorro
Tropic Thunder
Dr. Strangelove Or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb (1964)
Rain Man
Gandhi
Mr. Smith Goes to Washington (1939)
The Call of the Wild
Escape from L.A.
Jojo Rabbit
A Beautiful Day in the Neighborhood
Rango
Fargo
Cats
Spies in Disguise
Justice League Dark: Apokolips War
War of the Worlds
The Gentlemen
Downhill
Dead Before Dawn
Space
Feral
Highline
Viva the Underdogs
Pretty in Pink
2 Minutes of Fame
The Pollinators
Airplane!
Flashdance
The Medicine

Nu i Dolby Atmos
The Mask of Zorro
Spies in Disguise
The Call of the Wild
Af Flemming Larsen
#317741
Terminator 2 er udkommet i dag, i 4K HDR. Og nu fik jeg købt, den 3 udgave af denne film på iTunes. Mindes faktisk kun, at jeg havde købt en før. Og jeg må sige, at denne, er da de 99,- værd. Den står altså bedre end den har gjort nogensinde før. Lækkert at se på. Lidt off topic. Er der nogen, som ved om jeg kan fjerne film i mine køb på iTunes? Jeg har lavet et par fejlkøb ind i mellem, og vil gerne have, at de ikke kan ses i min samling.
Af lommeregner
#317742
Flemming Larsen skrev: 10. aug 2020, 13:00 Terminator 2 er udkommet i dag, i 4K HDR. Og nu fik jeg købt, den 3 udgave af denne film på iTunes. Mindes faktisk kun, at jeg havde købt en før. Og jeg må sige, at denne, er da de 99,- værd. Den står altså bedre end den har gjort nogensinde før. Lækkert at se på. Lidt off topic. Er der nogen, som ved om jeg kan fjerne film i mine køb på iTunes? Jeg har lavet et par fejlkøb ind i mellem, og vil gerne have, at de ikke kan ses i min samling.
Er det den samme version som udkom for et par år siden på 4K Blu-ray ? Erindrer at den ikke var speciel god kvalitet i følge mange anmeldelser :(
Af Flemming Larsen
#317744
lommeregner skrev: 10. aug 2020, 14:23
Flemming Larsen skrev: 10. aug 2020, 13:00 Terminator 2 er udkommet i dag, i 4K HDR. Og nu fik jeg købt, den 3 udgave af denne film på iTunes. Mindes faktisk kun, at jeg havde købt en før. Og jeg må sige, at denne, er da de 99,- værd. Den står altså bedre end den har gjort nogensinde før. Lækkert at se på. Lidt off topic. Er der nogen, som ved om jeg kan fjerne film i mine køb på iTunes? Jeg har lavet et par fejlkøb ind i mellem, og vil gerne have, at de ikke kan ses i min samling.
Er det den samme version som udkom for et par år siden på 4K Blu-ray ? Erindrer at den ikke var speciel god kvalitet i følge mange anmeldelser :(
Skal ikke kunne sige, om det er den samme. Men hvis den ikke var i så kvalitet, så kan det næsten ikke være den samme. Denne her står rigtig flot. Men man kan jo altid prøve, at købe den i iTunes, og annullere købet, hvis den ikke er god nok. Jeg er personligt selv rigtig glad for resultatet. Så mangle vi bare den første film, også kommer i 4K.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#317803
Nu i 4K/HDR:
Terminator 2: Judgment Day
Watchmen (Ultimate Cut)
Just Mercy
The Way Back
Fantasy Island (Blumhouse’s)
The Photograph
Queen & Slim
Little Women
13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi
Richard Jewell
Isn't It Romantic
Underwater
Deathstrokes: Knights & Dragons

Nu i Atmos:
Little Women
Just Mercy
13 Hours: The Secret Soldiers of Benghazi

Oversigt: Film i 4K HDR og Atmos på Apple TV (iTunes)
Af Brixen
#317807
lommeregner skrev: 10. aug 2020, 14:23
Flemming Larsen skrev: 10. aug 2020, 13:00 Terminator 2 er udkommet i dag, i 4K HDR. Og nu fik jeg købt, den 3 udgave af denne film på iTunes. Mindes faktisk kun, at jeg havde købt en før. Og jeg må sige, at denne, er da de 99,- værd. Den står altså bedre end den har gjort nogensinde før. Lækkert at se på. Lidt off topic. Er der nogen, som ved om jeg kan fjerne film i mine køb på iTunes? Jeg har lavet et par fejlkøb ind i mellem, og vil gerne have, at de ikke kan ses i min samling.
Er det den samme version som udkom for et par år siden på 4K Blu-ray ? Erindrer at den ikke var speciel god kvalitet i følge mange anmeldelser :(
Jeg tror det er den samme. Samme længde, og bagsidebilledet fra 4K blu-Ray er det samme som Apple bruger, når man ser oversigten.

På Avsforum står at filmgrain er fjernet. Det er der nok flere anmeldere, der ikke bryder sig om.

Jeg har også købt filmen i Apple tv fordi den er i HDR.
Af Hooper
#318545
Flemming Larsen skrev: 10. aug 2020, 13:00 Terminator 2 er udkommet i dag, i 4K HDR. Og nu fik jeg købt, den 3 udgave af denne film på iTunes. Mindes faktisk kun, at jeg havde købt en før. Og jeg må sige, at denne, er da de 99,- værd. Den står altså bedre end den har gjort nogensinde før. Lækkert at se på. Lidt off topic. Er der nogen, som ved om jeg kan fjerne film i mine køb på iTunes? Jeg har lavet et par fejlkøb ind i mellem, og vil gerne have, at de ikke kan ses i min samling.
Du kan logge ind på iTunes på din PC (kræver programmet er downloadet og installeret forinden). Her går du ind under Film, og Bibliotek, - hvor du får en oversigt over alle dine købte film. Højreklik med musen på den film du ikke vil have vist i oversigten mere, og vælg "slet fra bibliotek". Du ejer den fortsat, og kan kalde den frem igen på følgende måde:
Gå igen ind i iTunes på din PC, - øverst vælger du "Konto", - logger ind, - og nede under "Download og Køb" finder du den "slettede" film, og angiver den skal vises igen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#319668
Listen er blevet opdateret i dag. Flere fede film iblandt. https://www.flatpanels.dk/fokusartikel. ... 1528271944


Nu i 4K/HDR:
Full Metal Jacket
Platoon
The Good, The Bad, and The Ugly
The Legend of Zorro
Robocop
Beetlejuice
Rear Window
The Birds
Vertigo
Home Alone (nu i Dolby Vision)
The Goonies
Bombshell
Scoob!
A League of Their Own
The Great Escape (1963)
The High Note
Bill & Ted's Bogus Journey
Lost Horizon (1937)
Nemesis
The Swing of Things
Superman: Man of Tomorrow
Detainment
Spoons: A Santa Barbara Story
The Electric Acid Surfboard Test
Accomplice
Cowspiracy: The Sustainability Secret
Deathstroke: Knights & Dragons
Jason Weems: Unknown
Keith Lowell Jensen's Not for Rehire
Look Who's Talking
Man in the Arena
Mr. Deeds Goes to Town
One Vote
The Remains of the Day
Revenge In Kind
Shooter
You Can't Take It With You
April in Autumn
Incident at Guilt Ridge
Josh Blue: Broccoli
Superman/Batman: Public Enemies
What the Health
Where Sleeping Dogs Lie
Chasing the Present
The Faction Collective Presents: La Grave
Inez & Doug & Kira
Keith Lowell Jensen's Not for Rehire
The Last Castle
Rounded Corners
Wheels


Nu i Atmos:
Gravity
Beetlejuice
The High Note
The Mask of Zorro
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#319818
Disney siger, at Mulan også kommer ud gennem de normale salgskanaler fra næste uge (USA). Altså iTunes, Google Play osv. Vi kender ikke den danske dato endnu.

Så de har ikke droppet andre partnere selvom de er begyndt på deres Premier Access på Disney+.
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 68