Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

JornH skrev: 20. aug 2024, 19:38 Jeg bliver aldrig Logget ud da jeg aldrig Logger ind…
Hvis du vil gemme udsendelser, så skal man logge ind.
Bliver sjældent logget ud, har haft problemer med det, men det er længe siden, skal aldrig acceptere Cookies når/hvis der logges ind efter en log ud. Bruger Android.
Som kabri skriver, hen over sommeren skete det også flere gange for mig, og det virkede som om det kun var for at skulle acceptere cookies.

Men det er ved at være et stykke tid siden at det er sket for mig. Så længe at jeg faktisk ikke kan huske hvornår :)
Det sker også her at der logges ud, men overordnet er det meget stabilt, kan dog hurtigt logge ind igen, har log ind siden på PCen så den skal ikke findes frem når det sker.
Har ikke problemer med Log In, der har ikke været noget i et stykke tid i alt fald, dog er der et andet problem som gør at man ikke altid kan åbne en udsendelse eller bruge søgfunktionen uden at Streameren genstartes det virker så er stykke tid, så kommer problemet tilbage, at slette og hente App'en igen gør ingen forskel.
Vi slås stadigvæk med at DR app pludselig lukker, og glemmer hvad man så, og hvor langt man var nået, på vores ATV4k.
Røv irriterende at man skal til at finde den udsendelse man var igang med at så, og spole frem til hvor man var nået.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11