Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg blev lige logget ud, det sker sjældnere end før men løst er det ikke..

Den der cookieboks, burde den ikke være et tilvalg? I tv2 play appen får man mulighed for at vælge fra eller til via apples beskedboks. Troede alle apps skulle følge de retningslinjer.
Nu er jeg blevet bedt om at acceptere cookies to gange siden den 7/6 selv om jeg ikke har logget mig ind, det har jeg helt droppet! jeg prøver først igen når det er fixet.
Havde DR været en kommerciel aktør ,så var det ordnet for lang tid siden, men de sider godt tilbagelænet, og får licens penge direkte fra skat!
Johnjohn skrev: 5. jun 2024, 08:23 Så blev jeg logget ud igen, cookies igen ! ingen efter 2 dage! det er da også mærkeligt at man skal acceptere cookies flere dage efter man er logget ind , burde det ikke ske under login processen !
Og du har stadigvæk ikke forsøgt dig med:
Slette appen og genstarte ATV og derefter installerer appen igen?
Axlon skrev: 11. jun 2024, 08:14
Johnjohn skrev: 5. jun 2024, 08:23 Så blev jeg logget ud igen, cookies igen ! ingen efter 2 dage! det er da også mærkeligt at man skal acceptere cookies flere dage efter man er logget ind , burde det ikke ske under login processen !
Og du har stadigvæk ikke forsøgt dig med:
Slette appen og genstarte ATV og derefter installerer appen igen?
Det har jeg også prøvet - INGEN effekt..
Spoxy skrev: 11. jun 2024, 14:55
Johnjohn skrev: 11. jun 2024, 10:20 det har jeg allerede kommenteret på!
Da du svarede, skrev du ikke, om du genstartede Apple TV - Gjorde du det?
Det er jo flintrende ligegyldigt, eftersom vi er flere som HAR gjort det, uden nogen som helst ændring/effekt.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11