Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#351266
En kollega har netop købt et 55" C2 til 7.999kr. på tilbud.

Han kan ikke finde de skjulte wi-fi netværk der er hvor ham bor.

Han kan finde og bruge netværket på hans iphone, ipad og lenovo bærbar, men altså ikke på TVet.

Han har også søgt direkte på netværkets navn.

Har I nogle gode tips til hvordan han kommer online på sit nye TV? :)
#351270
Hvis de er skjult ses de jo ikke på tv. det er jo hele ideen med det.

Men man kan vel taste det korrekte navn og password ind og det burde virke.

Eller fjern blokeringen i router mens man opsætter tv
#352404
Mange tak! Alle mine tekniske venner blev ved med at fortælle mig, at jeg skulle tage stikket ud og tilslutte igen og derefter genstarte routeren, men det slog mig endelig, at de to andre tv i huset (Sony i soveværelset, Hisense på badeværelset i kælderen) fungerede fint. Så det må være tv'et. Jeg havde faktisk så mange modbydelige erkendelser om dette tv, hvor det ikke får omkring halvdelen af ​​streamingtjenesterne, at jeg ønskede at erstatte det. Men det er et 3D-tv, som det ser ud til, at ingen producent laver længere, og 3D-kvaliteten er bare for fantastisk til at give op. Jeg ville dog aldrig købe et andet LG tv. Tak for din hjælp med dette! Jeg snød dog lidt, og jeg holdt tænd/sluk-knappen på fjernbetjeningen nede i stedet for på selve tv'et. Og jeg tog ikke stikket ud af tv'et, da det gør ondt at komme til ledningerne. Det fungerede fantastisk! Det fik mig til at gå igennem aftalesektionen igen...måske var det tilfældigt.