Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af hsh
#351154
Hej

Vi har købt sådan et tv https://www.power.dk/tv-og-lyd/tv/phili ... p-1493198/
Desværre har fjernbetjeningen/tv'et det med ikke at ville reagere når man trykker.
Vi har forsøgt med vores gamle fjernbetjening som også er til et nyere phillips tv og den har samme problem.
Mit problem er dog, at nogen gange kører det fint i en lille periode, mens andre dage er det dårligt hele dagen.
Så vil jeg kunne levere det til reparation hos power? Da jeg ikke har så god erfaring med at levere ting til service/rma, når det er periodiske fejl.
Er der nogen der ved hvordan de tester det?
#351155
Går ud fra du har sat sprit nye batterier i fjernbetjeningen ??
Eller prøv den gode gamle med at trække alle forbindelser og vent et par minutter.
Ellers gætter jeg på at det er modtageren i fjernsynet der er problemet, da du har samme bøvl med 2 forskellige fjernbetjeninger.
PS. Der findes også en fjernbetjenings app til mobil, så kan du bruge den i nødstilfælde.
#351158
Tak for svar, ja jeg har også prøvet med nye batterier.
Mobilen er ikke et dårligt bud, men hvis den nu også fejler. Er det så noget du ville sende til reparation for?
#351160
Hvis du har prøvet med alle ledninger fra og vente et par minutter, og så at nulstille tv og det ikke hjælper, så hm men nej jeg synes ej om evt rep af nyt tv.
Hvis du lige har købt det, kan du vel returnere tv og prøve med et andet.
#351165
Jeg har lige taget strømmen, det hjalp desværre ikke. Nu har jeg forsøgt med et reset og ellers lyder det som et godt bud med en universal fjernbetjening. Hvis det så ikke hjælper, ryger det tilbage. Jeg har desværre bare smidt kassen ud.
#351167
Dioden på tvét blinker ved hvert taste tryk
Du kan tjekke fjernbetjeningen i indstillinger.

Gå ind i indstillinger...
vælg
Trådløs og netværk...
vælg
Fjernbetjening...
Der er tre menuer
Der kan du se parring ,batteri niveau og opdatere softwaren .
#351169
MrWolf skrev: 25. apr 2023, 23:18 Prøv en af de Universal Philips fjernbetjeninger koster fra ca 80 til 200 kr.
Måske det hjælper men næppe da trådstarter har samme problem med 2 forskellige fjernbetjeninger.
Jeg hælder mest til at det er fjernsynet der giver bøvl