Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#348346
Nogen der har et hack til at få underteksterne på Apple tv+ app'en på mit LG tv, til at stå som helt almindelige danske undertekster UDEN forklarende input (SDH)??

Den sidste opdatering inkludere KUN hørehæmmet (sdh) under afspilning ikke alm tekst.
Prøver jeg at at tilgå undertekst ikonet i browseren på min mobil, har jeg ikke dette problem

Har prøvet alt åbenlyst:

* Tjekket undertekst ikonet under afspilning - som beskrevet er alm. undertekst muligheden væk

* Prøvet indstillinger under tilgængelighed - noget med captions - den mulighed er låst/kan ikke tilgås

* Prøvet at slå hørehæmmet fra på tv'ets indstillinger
#349002
Rasmus Larsen skrev: 28. dec 2022, 08:22 Der er flere som har meldt om samme problem, som påvirker Apple TV appen til tredjeparts TV-enheder. Så vidt jeg ved er der ikke fundet en løsning. Det kræver nok opdatering fra Apple.
takker for oplysningen...
Jeg har efterfølgende talt med apple support, de kendte ikke til problemet, jeg fik dog lovning på at de ville bringe det videre til dem der kan gøre noget ved det. Her en mdr. efter er der dog ikke sket noget, hvilket er super ærgerligt, lige når man har fået 3 mdr. gratis streaming.