Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dalgaard87
#347451
Jeg sidder og kigger på nyt tv til de gamle.
De har kig på dette Philips i 55".

Deres krav er, at der skal være adgang til tv2play, viaplay, netflix, disney+ osv.

Som jeg kan se er alle apps tilgængelige, bortset fra tv2play.
Der står på tv2play's hjemmeside, at de har lukket tv2play på alle Philips tv i Maj måned 2022.

Nogle som kan be- eller afkræfte dette?
Vedhæftede filer
Screenshot_20221124_210620_Chrome.jpg
Screenshot_20221124_210620_Chrome.jpg (379.5 KiB) Vist 2374 gange
Af Small
#347469
Tænker fortiden må være et godt skræmme eksempel.
Smart TV er ikke smart og slet ikke fremtidssikret. (Måske det ændre sig ved indførelse af Google TV)

Ville ikke vælge TV efter smart delen. Ville investeret i et Apple TV eller den nye chromecast (ikke at jeg kender den) også vælge et tv der leverer det bedste billede efter hvad budget nu er.

Apple TV kan styres via CEC så du behøver ikke at bruge den med følgende fjernbetjening selv om min far på 64år var en uge om at lærer den at kende. (tænker chromecast også kan styres på den måse)
Af evilguy
#347471
Dalgaard87 skrev: 24. nov 2022, 21:12 Nogle som kan be- eller afkræfte dette?
TV2 Play virker med Android Smart-TV, og den omtalte model er et Android Smart-TV.

Informationen på TV2 Plays hjemmeside gælder kun de TV-modeller, som benytter Philips' eget Smart-TV styresystem.

Så længe du vælger en model med Android Smart-TV, så er der ingen problemer, og du behøves ikke tænke på hverken Chromecast (er indbygget i Android TV) eller Apple TV.