Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#346771
Ønsker nogen herinde at gøre mig en tjeneste?

Kan I tjekke, hvorvidt appen Balkaniyum er at finde i Chromecastens App Store (eller hvad app-butikken nu hedder)?

I behøver ikke at installere den, men bare at fortælle mig, om den er der.

Det er lige meget om det er HD eller 4K versionen af Chromecast med Google TV.
#346782
Jeg får dette på GoogleTv frem, som jo burde ligge tæt op af Chromecast/GoogleTV.
Der er ikke en specifik appstore som sådan, du kan altid se og hente app selv på en Android telefon, og se om du kan caste til TV, så er den jo på Chromecast. Har du ikke Android telefon, så er det svært.

Billede
#346811
bbplayer skrev: 6. nov 2022, 22:29 Jeg får dette på GoogleTv frem, som jo burde ligge tæt op af Chromecast/GoogleTV.
Der er ikke en specifik appstore som sådan, du kan altid se og hente app selv på en Android telefon, og se om du kan caste til TV, så er den jo på Chromecast. Har du ikke Android telefon, så er det svært.

Billede
Tak for det. Det ser meget rigtigt ud. Jeg vidste i forvejen godt, at appen virker på Android TV. Det var derfor, at jeg egentlig spurgte om, hvorvidt nogen kan finde den specifikt på Chromecast med Google TV.

Hvis der er nogen derude, der kunne foretage den samme søgning på en Chromecast med Google TV, ville det være super.
#346838
Der findes ikke en App butik for Chromecast, du kan selv vælge "HOME" app, og ser deri hvilke app som bør være kompatible ikke andet, eller tættest på det du ønsker.
EDIT: Nå, det kan HOME så ikke mere, den viser kun enheder nu, ikke apps, så vidt jeg kan se.

Men altså, når GoogleTV virker, så virker Chromecast jo også.

edit: Har også en fysisk GoogleTV boks, min første test var på "AndroidTV" med Chromecast support, samme result dog.
#346881
Afslutningvis,
Kan du finde app og navn på dens APK fil, så kan du altid downloade, og sideloade app på platformen, ofte virker app mere/mindre selvom google play ikke finder app der. Jeg havde held med nogle i starten til streaming, så bare DRM er på plads, er GeoBlocking på app niveau ikke der, kun ip adresse, som VPN jo løser.