Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af anders234
#345505
Har dette tv som jeg har købt for 3 uger siden, men bøvler med at det hopper af wifi, nogen gange med få minutters mellem rum, den hopper kortvarigt af et par sekunder, nogle aps stopper så jeg skal starte det op igen, hvis jeg kører internet gennem iPhone altså på samme wifi er det ligesom om det bliver en del bedre
Nogen der har oplevet noget lign?
Af anders234
#348933
Jeg har ikke fundet nogen løsning endnu, Sony support vil have jeg skal sætte netkabel til, selv om der sidder en UniFi accees point få meter derfra, der er ikke en ekstra udgang på
Af haldborg
#348941
hvad for en router bruge i har en linksys MR9000 til fibernet

oplever inden fejl ved min sony A80j mit WiFi køre bare
Af HrJensen1
#348948
Når du har access points i huset, ved fjernsynet ikke om den skal koble på den i stuen eller køkkenet eller børneværelset. Og hvis ikke disse access points er kablet til hovedrouteren, sender de blot et halvdårligt wifi signal videre til de andre access points. Og det kan fjernsyn ikke lide - de vil have 100% internet forbindelse hele tiden, hvis de er koblet på internettet
Af larsnissen67
#348950
Jeg har søgt mange steder og faldt over en tråd på en engelsk community side, hvor man anbefaler at slå IP6v fra på routersiden.
Jeg har hiper som udbyder og har slået IP6v fra og nu virker mit tv upåklageligt. Der har ikke været et eneste udfald siden.
Af HrJensen1
#348954
anders234 skrev: 15. jan 2023, 09:22 Har kun en access point der sender wifi signal ud
Er det et access point eller en router at du har? Hvis det reelt er et access point, har du så kablet den til din router - og slukket for wifi på din router? To netværk med samme navn, uanset om det er fra access points eller router, giver konflikterne
Af anders234
#348956
Har slukket for wifi på routeren og har slået ip6v fra på den, også sender access point 5ghz og 2,4 GHz signal ud