Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#345316
hej,

ved I om der findes sådan en app??

lad os sige at jeg hader 'Venner' og 9 ud af 10 afsnit er det værste jeg ved men! - så er der det ene ud af 10 afsnit som jeg synes om og siden at jeg ikke gider at lede efter de få enkelte gode afsnit hver eneste gang så vil jeg flytte/gemme dem ind i en mappe

når jeg bruger HBO Max så kan jeg tilføje ting og sager til 'min liste' - men det er ikke det jeg har brug for da der i forvejen ligger alt muligt så det er ikke lige frem en god/praktisk/ligetil løsning

jeg kunne godt tænke mig en mappe (flere mapper) hvor jeg bare frit kunne tilføje div. afsnit af serier m.f. og på denne måde have en mulighed for at få en hurtigere adgang til (lige præcist) det som jeg har lyst til at se uden at spilde tid på at lede efter det (film, serier, dokumentarer m.m.)

ved I om sådan noget findes/er muligt? (jeg har selvfølgelig selv kigget efter det men uden helt)

edit:
jeg kan se jeg jeg har oprettet dette emne under 'Smart TV / Apps / Forbundne hjem' og ikke under 'Streamingtjenester' - min fejl
Senest rettet af allo 15. sep 2022, 14:01, rettet i alt 1 gang.
#345318
nej, det behøver det absolut ikke at være - bare det fungerer (!HVIS! det findes...)

jeg bruger kun HBO Max (og Paramount+ ((indtil det bliver til Skyshowtime)) pga. overskydende points hos Yousee)
Senest rettet af allo 15. sep 2022, 17:48, rettet i alt 1 gang.
#345320
ja, det er/kunne være en løsning men desværre en kortvarig en af slagsen da jeg vil gøre det med flere serier m.m. ('Venner' det var blot et eksempel så folk kunne sætte sig ind sagen) - så det ville ende med 'kaos' ('min liste', den vil blive overfyldt og godt og grundigt blandet i løbet af 0,2)

en form for mapping er det som jeg leder efter men...jeg ved ikke om det findes (det KAN garanteret lade sig gøre men jeg ved bare om det findes :-) )