Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#342723
Disney plus er pludseligt holdt op med at ville streame på vores Lg C1. Disney App kan tilgås men hvis der vil afspilles står “snurrehjulet” i ca 30 sek og efterfølges af teksten “beklager, noget gik galt, prøv igen senere.”

Disney virker fint på andre enheder og der er ikke for mange enheder på abn. Ligeledes kan Disney film fint streames fra mobil til tv via indbygget AirPlay. Alle andre streaming app virker fint. Jeg har logget ud og slettet Disney app og logget ind på ny, opdateret tv osv. Tænker der er noget som ikke spille sammen mellem tv og Disney app’en

What to do? På forhånd tak
Mh David
#342724
Har du prøvet at trække stikket til både TV og router? Det lyder skørt, men det har før vist sig at løse problemer med apps i Smart TV.

Hvis det ikke løser det, så kan det være en nulstilling af TV'et gør det, men det er naturligvis træls at skulle opsætte det hele igen. Hvis du har kalibreringsindstillinger så skal de også laves forfra.
#342725
Hej Rasmus,
Jeg havde forsøgt mig med tv stik flere gange men havde ikke prøvet også med både tv og router - det er nu forsøgt og det virker :)

Ja, skørt må jeg give dig ret i - stor tak for hjælp! 👍
#342749
Jeg var ude for det sammen med Android tv på med visse titler hvor den skrev sammen som hos dig. Det jeg fandt ud af var, at det er omdiriging til den server der skal afspille filmen fra der går galt. Det varet kun et par uger så virket alle de titler igen