Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fc-andeby
#341163
Hej

Jeg har tilmeldt mig youtv. Jeg valgt at prøve det for at se om jeg leve med kvaliteten når jeg skal se fodbold. Det har været en blandet oplevelse og jeg et par spørgsmål jeg mangler svar på.

Jeg bruger Google tv til at se youtv. Vil kvaliteten blive lidt bedre hvis jeg bruger et apple tv i stedet for?

Jeg synes også kvaliteten varierer på de forskellige på kanaler. F. Eks AAB - Brøndby på tv3 sport der synes jeg kvaliteten er ok, mens Premier League på See ser noget dårligere ud og der bliver bolden noget laaaaang i det.
Er det ikke yousee der bestemmer hvilken bitrate de udsender i?

Jeg har et LG C8 og jeg bruger flatpanels indstiller. Jeg bruger bruger profilen der hedder ISF expert. Men jeg når bruger Google tv kan jeg ikke vælge denne profil. Jeg kan kun vælge standard profilerne. Er det mig der gør noget forkert?

MVH Thomas
Af allo
#341165
nej, du får ikke bedre live oplevelse ved at investere f.eks. i Apple TV

CI eller kabel er desværre vejen frem mens resten (alle disse streamingtjenester m.m.) er ofte (ALT for ofte) = noget værre bras (billedet, forsinkelser, farver etc.)

spar penge et andet sted hvis du vil se sport på en ordentlige måde uden alle de unødvendige frustrationer, irritationer osv., osv.
Af allo
#341184
selv tak

vælger du Yousee så er deres app (i mine øjne) MEGET god (for mig: langt bedre end HBO MAX's) og fungerer 'perfekt'

du kan se, gense de fleste ting fra de kanaler som du nu har valgt, der er 'favoritter' og mange andre ting som er ligetil (efter 10-15min. indlæring :-) )