Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#339631
OK så, jeg er en Boomer, der har store udfordringer med at lægge apps ind på mit nye LG C1. Via mit Abb. hos Telmore har jeg en Playpakke med diverse streamingtjenester. Har store probl. med at lægge Paramount+, og CMore ned på "appslinien" ved siden at Netflix , HBO Max m, YouTube etc. Jeg kan godt finde de forskellige tjenester når jeg bruger søgefunktionen, men jeg kan ikke fastgøre dem på linien, og jeg kan ikke bruge mine login oplysninger til at lukke dem op. Er der en der kan hjælpe? På forhånd tak
#339632
Er bruger afB serien fra LG

Telmore adgangs koder og bruger navn virker fint her.
Tænker du må lave en form for fejl indtastning.

Og app lægger sig automatisk på linjen. Men har du mange ligger de måske ude til højre.
#339749
Har lige talt med LG support, det siger at jeg kun kan lægge sig apps, der er godkendt af LG, med på appslinien. Det efterlader mig på perronen med Paramount+, CMore og Filmstriben (bibliotekernes streamingtjeneste) i hånden. Spm. er derfor om det er nogen genvej til at se disse streamingtjenester, eller om jeg skal have gravet min gamle Chromecast frem?
#339886
Så vidt jeg ved er Air Play noget det hører til i Apple familien, og jeg er Android bruger (Motorola One Vision smartphone). Så hvordan streamer jeg CMore, Paramount+ og Filmstriben til mit LG C1? Har fundet en gammel Chromecast frem fra gemmerne, men tror at den er afgået ved døden. Kan ikke gennemskue om jeg på en eller anden måde kan spejle min telefon eller caste den direkte på skærmen.
#339887
Mange af os har taget konsekvensen, og købt en ekstern boks ( Shield,AppleTV) . Mit Sony OLED har feks android smartTV on board, men dybest set alt foregår via mit AppleTV. Egentligt købt fordi Itunes var/er klart førende mht 4k HDR film, - og app’en var dengang ikke frigivet til andre platforme. .
#340303
Du kan bruge webbrowseren til at se Paramount.
Jeg har et andet problem, Apple+ appen vil ikke virke, looder længe og meddeler at der ingen internetforbindelse er selvom, jeg lige har hentet app og alle andre app virker. Nogen der har samme problem evt løsning. Det er LG C1
#340318
johnny57 skrev: 18. feb 2022, 17:04 Du kan bruge webbrowseren til at se Paramount.
Man skal aldrig bruge webbroweren til at streame video på en fladskærm. Du risikerer at fylde hele bufferen op på fjernsynet, så systemet crasher. Kun video stream via de installerede apps - ellers må man finde en anden løsning