18. jan 2022, 21:04
#339314
Jeg har et Samsung TV hvor jeg ser TV via YouSee appen på tv’et. For nyligt er jeg begyndt at opleve at jeg får en meddelse om at appen ikke findes på url’en, hvilket medfører at jeg er næst til at geninstallere appen. Så kan tv’et åbne appen og jeg kan se TV. Når tv’et har været slukket begynder det forfra når det tændes igen. Jeg har vedhæftet et billede af meddelelsen.
Jeg kontakter YouSee og Samsung i morgen for at få hjælp med problemet, men jeg frygter at de begge vil sige at fejlen ligger hos den anden part.
Er der nogen, som har oplevet noget lignende, eller har nok teknisk indsigt til at kunne sige om det er YouSee eller Samsung, som er årsagen til problemet?
På forhånd tak
Jeg kontakter YouSee og Samsung i morgen for at få hjælp med problemet, men jeg frygter at de begge vil sige at fejlen ligger hos den anden part.
Er der nogen, som har oplevet noget lignende, eller har nok teknisk indsigt til at kunne sige om det er YouSee eller Samsung, som er årsagen til problemet?
På forhånd tak
Vedhæftede filer
94847F11-45E2-4CCF-8C24-FE35A1ACE073.jpeg (3.53 MiB) Vist 3991 gange