Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#339314
Jeg har et Samsung TV hvor jeg ser TV via YouSee appen på tv’et. For nyligt er jeg begyndt at opleve at jeg får en meddelse om at appen ikke findes på url’en, hvilket medfører at jeg er næst til at geninstallere appen. Så kan tv’et åbne appen og jeg kan se TV. Når tv’et har været slukket begynder det forfra når det tændes igen. Jeg har vedhæftet et billede af meddelelsen.

Jeg kontakter YouSee og Samsung i morgen for at få hjælp med problemet, men jeg frygter at de begge vil sige at fejlen ligger hos den anden part.

Er der nogen, som har oplevet noget lignende, eller har nok teknisk indsigt til at kunne sige om det er YouSee eller Samsung, som er årsagen til problemet?

På forhånd tak😀
Vedhæftede filer
94847F11-45E2-4CCF-8C24-FE35A1ACE073.jpeg
94847F11-45E2-4CCF-8C24-FE35A1ACE073.jpeg (3.53 MiB) Vist 3854 gange
#343903
jeg har haft adgang til yousee app på Apple tv i et halvt års tid sidste år og den virkede perfekt Og blev opdateret, desværre bliver de fleste smart tv apps ikke opdateret på selve tv og jeg har selv kunne se på mit gamle plasma tv hvordan apps ikke længere virker.
Jeg har selv brugt chromecast tidligere og købte Apple tv sidste år og har kun brugt chromecast et par gange siden, mest for at se om den stadig virkede.
jeg kan kun anbefale Apple tv hvis man ønsker et system som er nemt at bruge i hverdagen, det er nemt at sætte op og bliver løbende opdateret.
Der er andre muligheder som Google tv og shield boksen som har men jeg har ikke fortrudt køb af Apple tv.