Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kianra
#339022
Det er nu sket et par gange at der er kommet en besked på mit Lg b1 tv når jeg tænder det. Der står et navn ( forskelligt) efterfulgt af Iphone en streg og så noget jeg mener kunne være en venneanmodning eller lignende. Kan ikke præcis huske hvad der stod. Jeg kan så acceptere, godkende eller blokere akkurat som ved venneanmodninger på min mobil. Er der nogen der kan fortælle mig hvad der sker? Det er mit første smart tv så ikke alt er helt logisk for mig.
Brugeravatar
Af smitty
#339038
Måske der er nogle der prøver at koble sig på via Bluetooth. Prøv at slå Bluetooth fra, hvis du alligevel ikke selv bruger det.
Brugeravatar
Af bendix
#339061
Jeg tror ikke du kan slå det fra, men du kan prøve at ændre dit TV’s navn til noget ubetydeligt. Så kan det være du ikke får de anmodninger.
Af Kianra
#339062
Ok. Det er så endnu en ny ting for mig. Anede ikke at mit tv havde et navn😯. Hvor ændrer jeg det henne. Undskyld hvis jeg lyder mega dum, men det er altså helt nyt for mig.
Af OleA
#339064
Det er lidt tricky.



Kan anbefale at kalde det trojan.w64.virus
Af OleA
#339089
Kianra skrev: 11. jan 2022, 19:40 Tusind tak. Det skal jeg nok finde ud af. Nogen speciel grund til navnet
Find et navn som afskrækker folk .