Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#336698
Virker på mit c9.. Man skal lige fange den på content store, også logge ind på appen. Dog tænker jeg at ældre mennesker aldrig ville kunne finde ud af det, scanne koder, godkendelse koder der bliver sendt til enheder osv osv... Meget svær login proces for folk der måske ikke lige interessere sig for teknik
#336700
Virker fint her, har tilmeldt mig og åbnet AppleTV+ app og set det virker, og så afmeldt abo igen, som ikke fornys automatisk mere og stadig løber til 22.feb.2022.

Synes det er smart trick at lade det løbe 3 måneder, og glemmer folk så begynder de at hæve , sådan helt automatisk fordi man for længst har glemt sit medlemsskab i nov.2021 :)
#336701
Johnjohn skrev: 16. nov 2021, 09:39 Så kom det til content store, har fået 7 dag + 3måneder, men jeg kan ikke se noget endnu står bare og loader på mit LG c8?
Husk nu, at skærmen du aktiverer din 3 måneder på, ikke åbner nogen app, den er bare "udført" når du har aktiveret.

Du skal selv åbne AppleTV og så kigge under ATV+ delen for at finde de gratis film/serier, alt andet er køb/leje.