Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#336163
Hej

Jeg har en UE65MU6175 som jeg har været rigtig glad for. Men i går prøvede jeg at installere HBO Max appen hvor jeg fik at vide af der var 0 kb ledig plads. Så sletter jeg HBO Nordic og Spotify, men får stadig at vide at der er 0 kb plads. Jeg nulstiller derefter Smart Hub hvilket bl.a. sletter vores Disney+ app, og den melder stadig 0! Så nu kan jeg ikke engang få Disney+ tilbage. Det virker som en software fejl. Er der andre der har oplevet det?
Har læst flere steder at man kan sætte et en USB flash drive for at give den mere lager, men det er som om den ikke blevet registeret. Måske skal den formateres på en bestemt måde?
#336164
Nu har jeg fået installeret mine apps ved at bruge en anden USB flash drev som TVet godt kunne genkende. Men jeg kan godt se at jeg stadig får et problem når et af de præinstallerede apps som Netflix og YouTube skal opdateres, for jeg har intet internt lager ledigt.
#336175
Jeg har samme TV, og jeg kunne godt cleare plads, når jeg slettede apps. Den sagde i første omgang også 0 kb ledig, men når jeg gik ud af smart hubben og ind igen, opstod pladsen. Det var dog ikke nok, så jeg måtte også installere HBO Max på en USB stick, og selvom det fungerer OK, så er der godt nok ikke meget ledig lagerplads tilgængelig.
#336176
Der er ca. 1900 indlæg om emnet her (dækkende forskellige modeller):
https://eu.community.samsung.com/t5/tv/ ... d-p/808085

Du kan evt. starte på den sidste side og arbejde dig bagud i kommentarerne:
https://eu.community.samsung.com/t5/tv/ ... 5/page/190

På s. 189 er der et link til s. 178, hvor brugeren "Potasismoose" anviser en alternativ måde at resette TV'et:
https://eu.community.samsung.com/t5/tv/ ... 5/page/178

Men i sidste ende kan du jo også gøre som så mange andre og blot købe en ekstern boks til at håndtere streamingtjenesterne i stedet for at bøvle med en skrabet platform.