Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#335026
Hej
Har problemer med at streame fra Blockbuster appen på en ipad, til vores Samsung QE55QN90A via airplay: filmen starter op, men efter få minutter går den I stå. Jeg har ledt efter en blockbuster app på tv'et men den findes åbenbart ikke??
#335054
jens-gade.thomsen skrev: 27. sep 2021, 16:51 Hej Rasmus
Tak for dit svar. Ved du om samsung planlægger understøttelse af chromecast? Måske endda overgang til Google TV?
Nu hedder jeg ikke @Rasmus men kører Samsung ikke med "Samsung Smart View App" som er en slags Chromecast?

Syntes der var noget her i 2021 med en "Samsung TV Plus App" som "gjorde det muligt at streame til et Googleprodukt"..?

Google vil ikke rigtig have noget med Samsung eller for den sags skyld Panasonic at gøre, og se samarbejder med Sharp, Vizio, Toshiba, Philips og Sony.
#335081
Der har været rygter om både Android TV og Google TV i skærme fra Samsung, men det er forblevet ved rygtet, som også ser ud til at være forstummet på det seneste. Jeg tror ikke, at man skal forvente at det sker lige foreløbigt og hvis det sker, så tør jeg næsten garantere, at det kun bliver på nye TV-skærme – altså ingen opdatering til tidligere modeller.