Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Bijedic
#293599
hejsa,

Jeg stillede følgende spørgsmål på recordere og desværre svarede ingen tilbage. Så nu prøver jeg her :-)

Er der mon LG ejere som vil prøve og se om I evt kan streame live tv fra jeres tv-webbrowser fra drtv? Jeg har kunnet det i flere år og pludseligt vil min tv webbrowser ikke “loade” eller “starte” selve indholdet. Det kunne være sjovt og se om DR har lavet ændringer eller om min tv webbrowser er blevet forældet.

Mit tv: LG 55 UF772 med webOS 04.05.60

Selvom du fx ikke har LG tv må du selvfølgelig gerne være med og se om dit tv også kan.
Af Grandahl
#293618
Har en ældre OLED LG910v, den kører fint, har dog tabt internetforbindelsen til det trådløse et par gange på det seneste, hvilket den ikke plejer at gøre..
Af Bijedic
#293645
Tak for i gad og teste.

Jeg prøvede lige selv igen og mit tv vil stadig ikke. Jeg har bla forsøgt at slette websted data og cookies.

@LHM Om DR evt har lavet ændringer som at kryptere url eller andre ting kunne være en mulighed.
Af Bijedic
#293666
LHM skrev:Noget tyder på DR har lukket for ældre "usikre" browsere, men dit fjernsyn understøtter hbbtv.
Du har sikkert ret! Jeg har bla. Lagt mærke til, at webbrowser viser hængelås som i “sikker forbindelse” samt https har grønt farve. Et eller andet sted så burde det virke og det kan simpelthen være at browseren er for “usikker/forældet”.
Af HrJensen1
#293684
At streame via webbrowser er ikke den rigtige måde at se DR TV på, uanset tv model. Op med en lille stueantenne og så se det den vej igennem - hvis du ellers bror tæt nok på senderen.

Det er en 2015 model med meget svag processor, så den er ved at være kraftig outdated til at bruge webbrowseren på - også selvom webos er blevet opdateret.