Debat af Smart TV, herunder platforme, apps og tjenester. Råd til køb og tips til brug
Af THOR65
#292321 Er der nogen der ved hvornår Google Assistant på dansk vil være tilgængelig på LG OLED65 C8? Skal man gøre noget selv eller sker det automatisk?

På forhånd tak.

Hilsen
THOR65
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#292329 Google siger, at Assistant på TV endnu ikke ikke er officielt tilgængeligt på dansk, så indtil videre venter producenterne vist på, at Google trykker på knappen. Vi har ikke fået nogen dato fra nogen af de involverede parter.
Brugeravatar
Af DanishBacon
THOR65 skrev:Er der nogen der ved hvornår Google Assistant på dansk vil være tilgængelig på LG OLED65 C8? Skal man gøre noget selv eller sker det automatisk?

Har du fået det til at virke på engelsk? Jeg kan godt få det installeret (ved at skifte region), men jeg kan ikke få min Google Home til at styre TV’et O-O
Brugeravatar
Af yksa
#292394 Det burde jo ikke tage så lang tid igen, når Google Assistent er ude på dansk på mobilerne.

Sendt fra min SM-G965F med Tapatalk
Brugeravatar
Af DanishBacon
bbplayer skrev:
DanishBacon skrev:Nu med billede af opsætningen

Kan du bare nøjes med "Turn tv off"? Det virker her på Sony (med Alexa)

Mute og turn tv off ville hjælpe en god del af vejen. Jeg får dog en “currently, the service is not supported in your country”, når jeg vil linke min LG ThinQ TV med min Google Home.