Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af OleA
#292156
Glennhede38 skrev:Hey alle.

Jeg skal have nyt tv da mit gamle Samsung tv er ved at have tjent sin tid. Har kigget meget rundt men ved ikke rigtig hvad det er jeg skal gå efter. Jeg har godt og vel 10.000-12.000 at gøre godt med og have tænkt mig at det skulle være en str 55-65".
Jeg ville jo allerhelst have Samsung igen da jeg jo er en Samsung mand :)
Men har også brændt mig varm på LG da de jo har en super lyd (Atmos). Men ved ikke rigtig.
Så håber nogen kan hjælper.
På forhånd mange tak!!!
Jeg har Lg b7 og kan anbefale mærket. Men det har jo ikke superlyd, bare fordi det understøtter Atmos.
Af George1
#292162
Hvis du kan vente til foråret er det meget sandsynligt samsung 65" 8DN kommer under kr 12000 den er bagbelyst og zone opdelt ligesom Sony XF 9005
Af Supergris
#292166
PeterD skrev:OLED fra LG, Sony og Panasonic eller LCD fra Sony, må være det der er bedst for dig.
Hvordan kommer du frem til det resultat, og hvorfor er Philips ikke med på listen?
Fordi nogle LG TV understøtter Atmos, er det ikke ensbetydende med god lyd!
Hvis du benytter dig af ekstern lyd og afspiller, vil det ikke have nogen betydning...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#292183
Personligt havde jeg favoriseret 65" frem for OLED med 4-5 m til skærmen. Hvis pengene ikke rækker til 65" OLED, så ville jeg også pege på Sony XF9005. Der er virkelig meget value for money i den model.