Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#291388
Hej Flatpanels.

Jeg er faldet for Samsungs the frame i 43” til vores soveværelse og der er tæmmelig meget at spare ved at kæbe det på Amazon.de. Jeg kan få det fragt frit leveret så besparelsen er 4000 kr hvilket jeg synes er en pæn besparelse.

Mit spørgsmål går på om nogen herinde har Samsung skærme med Tizen som er fra Tyskland eller andre lande ? Skærmen skal primært bruges med app , YouSee , Viaplay, Netflix , DR tv. Men kan disse overhoved hentes når det er en tysk skærm ? Jeg kan selvfølgelig vælge bare at Chrome caste det jeg vil i stedet for men ville gerne kun e bruge Apps på tv hvis muligt. Er der nogen der ved om jeg kan købe det eller om det er ubrugeligt i forhold til Tizen Apps ? Håber nogen ligger inde med den viden jeg søger.

På forhånd tak og god aften! :)
#291435
Apps sættes oftest op når du logger ind og vælger land, kabel/sat/igen tilslutning osv, så det burde ikke være et problem.

Mange vælger US apps i Danmark, derfor behøver de jo ikke være fra USA, eller engelske apps. Det er oftest landet man vælger som gør forskellen og ikke hvilket land man er i, som på mit Sony tv.

Så tror du roligt kan vælge den skærm, den spørger om land , når du tænder, dog kan det være tysk som standard indtil den enten ser det via netværk detektering, eller du selv skifter sprog når du spørges ved 1. opstart.