Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af barslund69
#297734
hvis du søger automatisk på tv efter ny kommer der ikke nogle siger det er den nye men det er det jo så ikke
Skulle tro der er sket noget da den opdateret til den første version oreo
Af barslund69
#297735
har prøvet begge usb porten Plejer at bruge usb3 porten de andre 2 gange jeg har opdateret den samme med mit andet sony i stuen
Af barslund69
#297736
barslund69 skrev:har prøvet begge usb porten Plejer at bruge usb3 porten de andre 2 gange jeg har opdateret den samme med mit andet sony i stuen
Af barslund69
#297738
nå prøvede at ligge et billede ind her det kommer så ikke frem
Brugeravatar
Af bbplayer
#297739
Desværre,
jeg er løbet tør for gode forslag.
Har endda lige hentet din XE9005 version, som er præcis samme som til XF9005 og min XF8595 , så der er de tv vist rimelig ens , så længe drivers er korrekte.

Nå,
Du må vist prøve at nærstudere den USB, måske en fake USB, som ikke klarer så mange GB? eller lign. Det må jo være USB og indhold, også selvom du får popup med "Åbn Album osv...." .
Er stick helt tom? kun pkg filen i roden? Du kan se alle filer i windows? Altså skjulte filer f.eks eller sådan noget.
Af barslund69
#297740
Det er samme usb Sticks jeg brugte med den først version. Jeg har formateret usb og se om det hjalp
Ja filen er til XE og XF lagde også den første version ind på min kammerat XF
Brugeravatar
Af bbplayer
#297751
For at afslutte den, så er din sidste udvej vel, at du nulstiller TV, og så opdaterer der. Det burde jo virke, og upåvirket af mulige ændringer i apps eller funktioner på tv der.
Af Basto
#297804
Status lige nu er at lyd sync problemerne er rettet i den nye opdatering og HDD slukker og tænder ikke i tide og utide.
Det er lige status pt så kriydser fingre for at det fortsætter

Mvh Michael
Af Grandahl
#297834
Det bliver min nabo glad for Basto, han var plaget af at HDD lever sit eget liv, så det er mægtigt.
Af Basto
#297846
Ja det jeg har oplevet var at hver gang jeg tændte for mit tv så fandt den hdd og spurgte om jeg ville åbne video eller billede osv ? og jeg skulle trykke annuller hvis ikke. og ville jeg bruge en ting fra Hdd så sku den først læse hele disken?

Jeg tester lige videre

Mvh Michael
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#297847
Det problem andre har er mere, at den læser på disken under standby også. Det har som sådan ikke noget med disken at gøre, men mere, at Android insisterer på at vågne fra standby konstant og så lave alt muligt - herunder at læse fra tilsluttede USB-enheder. Det tænker jeg ikke, at Sony har ændret?

Din fejl har jeg også oplevet da jeg testede AF9 og XG95, dvs. FileExplorer popper op og spørger hvad der skal gøres med den tilsluttede USB-enhed. Også ret belastende.
Af Basto
#297848
Min læste også i standby i tide og utide
Jeg tjekker lige om det også er blevet rettet

Mvh Michael
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15