Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af henrik.yde
#292330
Rasmus Larsen skrev:Calman skriver om Sonys Oreo-opdatering:

"This update also enables CalMAN AutoCal on certain legacy models"
Det kunne jo være spændende/interessant at høre hvilke modeller det drejer sig om?
Af henrik.yde
#292332
Yderst interessant Torben, hvis det er tilfældet så kommer der jo også AutoCal til XF9005?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#292344
Det ville virkelig undre mig, hvis IKKE XF90 får AutoCal. Med AutoCal får man også adgang til CMS for første gang på Sonys TV, så det er lidt af et step-up ift. tidligere. Sony har haltet noget bagefter på deres muligheder for kalibrering og det er først med denne opdatering, at de når nogenlunde op på siden af de andre.
Af ExGarder
#292350
Jeg har fået en ny genvej i Android TV på min A1.
Det er en Youtube video som fortæller lidt om Oreo.
Så det kan ikke vare længe før den kommer i DK.
Brugeravatar
Af bbplayer
#292353
Det er så korrekt, automatisk er når Sony vil have du modtager, og ikke når du selv har tid :) Så kan der godt gå noget tid, når de sender ud i bølger til forskellige platforme og lande.
Af PelleJespersen
#292363
Er der nogen af jer, som har opdateret til oreo, som kan give en status på om I oplever bugs mm.

Jeg læste et sted, at folk var sure over at video app'en nu ikke kunne afspille 4k materiale i mkv.
Samt at næsten alle var nød til at lave en factory reset for at få tv'et til at udjævne diverse bugs.

Jeg har ikke selv opdateret endnu - er det bare at komme i gang eller bør man lige vente lidt? :)
Af Basto
#292382
Det er via hdd. Rippet
avi film som. Bliver afspillet fra standart video player
Det har aldrig været et problem før efter opdatering
Men jeg prøver lige en anden afspiller

Mvh Michael
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 15