Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af bbplayer
#297387
Omkring den remap app, som findes på play.

Så er den nu afprøvet, og!

- Man skal ind i "More options" , og ændre "use alternate input / button handling" til aktiveret. Ellers startes både normal funktion (rød knap google play + ny funktion man har valgt ved one press).
- Et par knapper er låste, da man skal betale sig for at ændre "back" til noget andet, så der må man altså gå udenom :( (Jeg er bare nærig med 100k apps)
- Man kan stadig ikke tage screenshots af DRM beskyttede skærme, som i Netflix afspilningen ;(
- Vil man bruge "recent apps", så skal man have fat i en mus, for at bruge "Close all" i øverste højre side :(

Ellers virker den skam fint, når man lige får aktiveret button remapper service som er noget af det første den spørger om.

Udover det, synes altid den røde knap har åbnet Google film her? Nu er den afinstalleret, og så åbner Google play som den gerne vil, hvis knap altså ikke er tildelt anden funktion.
Af MatinAzm
#297708
Android Oreo er igen klar og tilgænglig til download, altså i fikset version.
Af MatinAzm
#297710
Har lige hentet det ned på USB og installeret på mit xf90...synes tv’et er blevet langsommere.
Skuffende, når man har forventet det modsatte. :o
Af barslund69
#297711
MatinAzm skrev:Android Oreo er igen klar og tilgænglig til download, altså i fikset version.
Hvad er der fikset i denne version Android Oreo i forhold til den første udgave Android Oreo
Af barslund69
#297718
jeg har den først version oreo på mit tv installeret via usb
Har nu hente den nye her på usb men kan ikke installerer den
Når jeg sætter usb i tv siger den bare noget med åben usb via album eller video eller musik osv???
Det fatter jeg ikke meget af
Brugeravatar
Af bbplayer
#297719
huskede du at pakke ud, som vejledning siger? har du matchet version på tv med den revision på opdatering? Har du den allerede, så vil den selvf. ikke opdatere igen.
Af barslund69
#297720
yes har pakket filen ud som man skal og lagt på usb og jeg har den først version oreo på mit tv 6.5830
Af barslund69
#297723
det er den rigtige sony_dtv0FA60A0AA0AA_00004100_16065101000250
Af barslund69
#297725
Når jeg sætter usb i tv siger den bare noget med åben usb via album eller video eller musik osv???
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 15