Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af barslund69
#292205
Jeg havde også den ide
Men ved sidste opdatering 6.5629 skulle jeg selv download til USB selv om det var 1 mdr efter den var frigivet
Af barslund69
#292221
ok ja det går ikke hurtig
jeg har henten opdatering på USB nu så for den ind på det ene tv og tjekker den nu
Af wiso
#292238
Har downloadet denne opdatering (Sony 49XE9005). Vil installere manuelt (er blevet anbefalet pga. tidl. problemer med automatisk opdatering).

Der står jeg efterfølgende skal tjekke om den har den beskrevne størrelse, 1 949 144 081" bytes. Det stemte helt overens. Men når jeg har flyttet den fra computeren til USB stikket og jeg kigger størrelsen, står der nu 1.948.812.728 byte.

Er der noget galt, eller...?

På forhånd tak.
Af wiso
#292249
Vil nogen hjælpe med dette, så jeg kan komme videre...? :)

Der står på Sonys hjemmeside man skal være sikker på at have det korrekte på stikket. Ellers kan det give problemer.
Jeg kan ikke gennemskue om alt er som det skal være eller ikke.
#292253
wiso skrev:Vil nogen hjælpe med dette, så jeg kan komme videre...? :)

Der står på Sonys hjemmeside man skal være sikker på at have det korrekte på stikket. Ellers kan det give problemer.
Jeg kan ikke gennemskue om alt er som det skal være eller ikke.
Der står også noget med at højreklik på filen, for at bekræfte fil størrelse? Fik du gjort det eller ser du bare på usb nøgle og glemte det?
Af Basto
#292254
Altså du skriver efter knap en time igen om der ikke er nogen der kan hjælpe dig?
Forventer du at folk smider alt hvad de har i hænderne og løser problemet for dig? Hvis nu du havde købt dit tv i en lille fysisk butik ja så havde du givet lidt Ekstra og retten til at kræve svar med det samme vis butikken!!!
Af wiso
#292255
bbplayer skrev:
wiso skrev:Vil nogen hjælpe med dette, så jeg kan komme videre...? :)

Der står på Sonys hjemmeside man skal være sikker på at have det korrekte på stikket. Ellers kan det give problemer.
Jeg kan ikke gennemskue om alt er som det skal være eller ikke.
Der står også noget med at højreklik på filen, for at bekræfte fil størrelse? Fik du gjort det eller ser du bare på usb nøgle og glemte det?
Jeg højreklikker.
Når jeg gør det imens den ligger i download mappen, har den størrelsen den skal have / der står på Sonys side ...
Når jeg højreklikker på den efter at have flyttet den til USB stikket, har den, den anden omtalte størrelse.

Der står jeg skal "drag and drop" fra download-mappen til stikket. Jeg klippede + "sæt ind". Det skulle vel ikke gøre nogen forskel?

Prøver at downloade og flytte den på ny
Senest rettet af wiso 30. jan 2019, 20:38, rettet i alt 2 gange.
Af wiso
#292256
Basto skrev:Altså du skriver efter knap en time igen om der ikke er nogen der kan hjælpe dig?
Forventer du at folk smider alt hvad de har i hænderne og løser problemet for dig? Hvis nu du havde købt dit tv i en lille fysisk butik ja så havde du givet lidt Ekstra og retten til at kræve svar med det samme vis butikken!!!
Bla, bla, bla ...
Hvorfor kan man ALDRIG skrive noget herinde, uden der er nogen der misforstår / overfalder en ...?!
#292260
wiso skrev:
bbplayer skrev:
wiso skrev:Vil nogen hjælpe med dette, så jeg kan komme videre...? :)

Der står på Sonys hjemmeside man skal være sikker på at have det korrekte på stikket. Ellers kan det give problemer.
Jeg kan ikke gennemskue om alt er som det skal være eller ikke.
Der står også noget med at højreklik på filen, for at bekræfte fil størrelse? Fik du gjort det eller ser du bare på usb nøgle og glemte det?
Jeg højreklikker.
Når jeg gør det imens den ligger i download mappen, har den størrelsen den skal have / der står på Sonys side ...
Når jeg højreklikker på den efter at have flyttet den til USB stikket, har den, den anden omtalte størrelse.

Der står jeg skal "drag and drop" fra download-mappen til stikket. Jeg klippede + "sæt ind". Det skulle vel ikke gøre nogen forskel?

Prøver at downloade og flytte den på ny
Nu fik jeg lige checket, og du ser ud til at forholde dig til ZIP fil størrelse, og det er den størrelse Sony forholder sig til.
Når den pakkes ud, har Sony ikke angivet en størrelse du skal forholde dig til, for en korrekt ZIP vil pakkes korrekt ud på USB.
Af wiso
#292262
Ja, du har ret.
Troede ikke udpakning/en mappe kunne ændre størrelsen så meget (har ikke forstand på den slags). Tænkte derfor der måtte være noget galt.

Men så kan jeg vist godt installere ...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15