Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af arnem
#263526
Jeg har lige købt et Philips OLED 55POS901F og tænker om jeg kan tilslutte mine Sonos 1 højtalere, så jeg får en bedre stereo lyd.
Kan jeg det ?
Mvh
Arne
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#263573
Det giver stadig ikke mulighed for at bruge Play:1. Connect kan i øvrigt ikke styres med en Remote, så det er lidt bøvlet når det kommer til TV. Og så har den en smule lag på indgangen, så lipsync kan være et problem.
Af Commerou88
#263576
Jeg har i hvert fald selv en Playbar, og der virker de med. Mener også at du kan bruge Playbase og Play 5 som indgang for de andre Sonos-højttalere.
Af bromberg
#263582
Commerou88 skrev:Jeg har i hvert fald selv en Playbar, og der virker de med. Mener også at du kan bruge Playbase og Play 5 som indgang for de andre Sonos-højttalere.

Ja altså ved køb af eks playbar, så kan du sende til lyden til den.
Som så kan streame den tv lyd til alle andre enheder/zoner, men det blir en noget forkvaklet omvej og i sidste ende vil du være bedre tjent med playbar/base som tv lyd så:)
Senest rettet af bromberg 17. dec 2017, 13:55, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
#263593
Med Playbar virker de jo som bagkanaler. Det er vel ikke hvad trådstarter søger?

Du kan ikke videresende TV lyd til andre zoner uden at det ryger komplet ud af sync med billedet, hvis du har en Playbar/base. Det er testet!
Af bromberg
#263594
Nå ok. Det var ikke som bagkanaler, det var som multirum stream fra playbase til eks et sæt Sonos 1 i en anden zone.
Noget rodet noget, men ja giver det synk problemer er der bare et problem mere.

I sidste ende er det også et tåbeligt setup, men det kan da lade sig gøre at få tv lyd på Sonos 1.
Af arnem
#263991
Tak for de forskellige svar.
Det lader til at jeg blot skal nøjes med de indbyggede højtalere.

Mvh
Arne
Af BrianH
#263997
Hvorfor nøjes? Man kan jo få masser at gode højttalere til en pris der ikke betyder noget i forhold til tv'ets værdi