Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#242396
Nej, har kun haft den sat til og afspillet en film. Bagefter virker den ikke i pcen. Men den virker stadig og har alt indhold, når jeg sætter den til tvet igen.
Har lige prøvet med en anden disk og den virker stadig på pc efter at have været sluttet til.
Meget underligt??
#242435
Hvis tvet havde formateret disken, som den ville gøre, hvis den skulle bruges til at optage på, ville alt data være slettet, så det er ikke tilfældet.
Du kan tilslutte din disk til din PC, og så gå ind i "Diskhåndtering", hvor du kan se alle oplysninger om, hvordan den er partitioneret, hvilket filsystem den bruger mm.
Det lyder lidt mystisk, men mon ikke, der findes en løsning, hvis du kan se den under "Diskhåndtering"?
#242440
Det lyder meget forkert.

Jeg har LG i stuen, Samsung i soveværelset. Til LG'en har jeg 120 GB SSD som jeg flytter mellem TV og PC uden problemer. LG TV'et laver en lille file (index file eller sådan noget) på 1 kb og den lader jeg bare ligge.

100% det samme med Samsung'en, der er disken bare kun en 64 GB SSD.

De er formateret i NTFS - Ja, når jeg sætter disken i PC'en, siger PC'en at den skal formateres før den kan bruges, men det passer ikke. Jeg trykke bare på krydset (luk) i hjørnet ved vinduet om den skal formaterer og så ind i filehåndteringen, den ser fint alle filer og kopier frem og tilbage uden problemer. Og det virker stadig på begge TV.