Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JFR
#175130
Det virkede :-)

Interfacet virker dog ikke lækkert og smidigt. Jeg kan kun se meget lidt på skærmen og ikke som fx. på en computer hvor jeg kan se meget mere (flere linier film, genrer mm).

På apple tv virker det bedre,

mvh
John
Af Claus B-P
#175133
Netflix klienten varierer fra device til device - PC, Smart TV, Apple TV, PS3 o.s.v.

Sådan er Netflixklienten simpelthen til Samsung Smart TV

Jeg synes egentlig at den er herligt simpel - når man nu skal betjene den med en primitiv fjernbetjening - det handler jo bare om at få sat filmen igang - ikke? :-)
Af KristianSL
#175138
Super tip.

Desværre fryser netflix app'en under tilslutning hos mig.

Efter lidt søgning lader det til at nogle Samsung fjernsyn mangler et Netflix ESN (hvad det så end er). Hvis jeg i SmartHub'en trykker "D", vælger "egenskaber" og dernæst "detaljer" står der under "Not supported" under Netflix ESN.

Har læst mig til at amerikanske brugere har fået det aktiveret ved at skrive til Samsung. Eller brugt dette trick.

Ovenstående lader dog ikke til at virke på et dansk fjernsyn, da "smart tv settings" mangler fra netværksmenuen.

Er der nogen, der ved hvordan Netflix ESN aktiveres?
Af JFR
#175140
Jeg talte med Netflix igår da jeg ikke kunne få mit mindre end 1 år gamle 55" til at fungere - dvs. få netflix app. frem på det.

Det med fastward 289 og så fast revind hvor jeg så valgte USA fik den frem.

De sagde at Netflix kun fungerede med ES Only. Måske det er det dit TV mangler!
#328557
ClarkAustin skrev: 20. mar 2021, 09:34 Jeg står over for det samme problem som dit og kan stadig ikke løse det.
Du har set at denne tråd er 9 år gammel, og omhandler en helt anden tv model end din...? ;-)

Hvis ikke netflix virker på dit hjemmenetværk. så sluk din router på stikkontakten, og lav et hotspot fra din telefon i stedet. Hvis det heller ikke virker, så er der noget galt i enten tv eller hos netflix. Hvis det virker på dit hotspot, men ikke virker på dit netværk, så er det din udbyder, som har blokeret for en port i routeren, og så skal du snakke med dem omkring det.
#328585
Hehe - jeg fik her i 2021 en notifikation om denne gamle tråd fordi jeg i 2012 var en del af den.

@ClarkAustin - Mit Samsung D8005 bliver stadig brugt dagligt og er et fremragende TV med et stadig lækkert design.

Men jeg er forlængst holdt op med at bruge SmartHub til noget. Skaf dig en mediaplayer f.eks. Apple TV eller Nvidia Shield TV.