Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#144356
Tja overskriften siger sig selv:-)

Jeg søger en usbnøgle som jeg kan optage tv på, men det er som sagt svært da de t skal være en slc nøgle?

Derfor er der nogle som selv optager på en usb nøgle og hvilken en bruger i?

Inden i siger hvorfor bruger du ikke en usb harddisk, så læs følgende:

-mit behov er ikke så stort, så 16 gb er nok til mit behov
-en harddisk vil altid lave en lille summen, som irriterer mig grænseøs, når den er tændt(og ja jeg har en lacie disk, så det er ikke kvaliteten af disken som der er noget i vejen med)

På forhånd tak for svar.
Af jayjay89
#145156
har fornylig købt et UE32D6575 og jeg har store problemer med at bruge usb indgange, jeg har nogle 8 gb nøgler fra Kingston og dem har jeg ikke kunnet får til at virke, jeg må indrømme jeg ved ikke hvad en slc nøgle er :o og jeg har ikke kunnet læse nogen steder i manul at den specielle usb nøgle der skulle bruges, jeg har også prøvet at optage på usb via en samsung dvd, når jeg så sætter den i kan jeg godt se at der er noget på men tvét vil ikke afspille, det samme er med en harddisk som jeg har liggende flere HD film på, jeg kan få bibliotek frem på skærmen men kan ikke afspille.
Har du nået at gøre dig nogen erfaringer,jeg har første set dit indlæg idag.
Af Falentin
#145327
Hej

Du kan se på hjemmesiden hvilke usb der understøttes.det er vist under tvet og faq.der nævner de slc,som er single layer cells.

Jeg har intet problem med at afspille fra en usb-nøgle. Jeg bruger en lacie usb nøgle, format er mp4.det virker fint. Er dine usbnøgler gamle?
Af caxx
#145330
Jeg har selv et D6505, jeg bruger Kingston Datatraveler 100, hvilket er SLC. Bare google SLC usb keys, for at læse om forskellen.

Umiddelbart er min USB rigtigt god, samt gammel = billig. F.eks. her: http://www.pricerunner.dk/pl/61-2639692 ... ;;;&sort=4

309kr inkl. fragt for 32gb er nice :) - tror jeg betalte måske 400-500 for min 16gb.

"SLC Flash based-products, typically found in Kingston’s Elite Pro™
/Ultimate Flash
cards and DataTraveler II, II Plus – Migo Edition and Elite Hi-Speed USB Flash
drives, offer both high performance and high endurance"

http://www.kingston.com/products/dmtechguide.pdf
Af caxx
#145331
Falentin skrev:Hej

Du kan se på hjemmesiden hvilke usb der understøttes.det er vist under tvet og faq.der nævner de slc,som er single layer cells.

Jeg har intet problem med at afspille fra en usb-nøgle. Jeg bruger en lacie usb nøgle, format er mp4.det virker fint. Er dine usbnøgler gamle?
Der er jo mange usb nøgle som ikke bliver lavet som SLC, da MLC er meget billigere ;)
Af Falentin
#145332
Tak. Jeg vil forsøge at finde sådan en fætter,så jeg kan optage. Tak for svar.
Af Falentin
#145502
Jeg har lige fået kingston usbnøglen.

Jeg havde lidt problemer i starten. Den ville sagtens formaterer, men ved testen ville den ikke accepterer nøglen til at optage på. jeg formatterde endnu engang, og vupti..den optager.. Helt lydløst, så det er alletiders.

Blot til info, hvis andre skulle have samme problem. Men den kan klart anbefales.
Af caxx
#145516
Falentin skrev:Jeg har lige fået kingston usbnøglen.

Jeg havde lidt problemer i starten. Den ville sagtens formaterer, men ved testen ville den ikke accepterer nøglen til at optage på. jeg formatterde endnu engang, og vupti..den optager.. Helt lydløst, så det er alletiders.

Blot til info, hvis andre skulle have samme problem. Men den kan klart anbefales.

Yep.. havde faktisk også selv lidt problemer med ydelses-testen, nu når jeg husker efter. Dog virkede det anden gang, som du selv skriver :)