Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rytmehans
#143439
Hello.....
Er der ingen her på denne jord der med forståeligt sprog kan forklare en ikke særlig teknisk begavet, om hvordan man aktiverer Divx på usb indgang så men kan afspille sine div film via USB.
Den viser kun billeder og mp3 filer.
Har et LG 42LD550
Håber på svar......
:(
Af Rytmehans
#143470
Hej Igen!!
Rasmus, du skriver at men skal registrere sine "købte" Divx produkt.
Nu ligger landet jo sådan at, jeg ikke gar købt en Divx produkt men et LG tv som ikke vil afspille Divx via usb...
Der snakkes noget om at man skal ind i en "gemt" service menu for at ændre dette.
Har prøvet med alle mulige knapper og lign. men ak uden held.
Håber der er nogen der kan hjælpe!!!!
Af Peter Schrøder
#143538
Rytmehans skrev:Hej Igen!!
Rasmus, du skriver at men skal registrere sine "købte" Divx produkt.
Nu ligger landet jo sådan at, jeg ikke gar købt en Divx produkt men et LG tv som ikke vil afspille Divx via usb...
Der snakkes noget om at man skal ind i en "gemt" service menu for at ændre dette.
Har prøvet med alle mulige knapper og lign. men ak uden held.
Håber der er nogen der kan hjælpe!!!!
Efter sigende skal du holde ok knappen på tv'et inde mens du samtidig holder ok knappen på fjernbetjeningen inde. Dette skulle give adgang til divx menuen.
Af Michael P
#144718
Mener man ska tilslutte en hdd, være på den kanal, og trykke menu, og så kommer der vidst et eller andet med divx frem.
Så registrerer man med den kode der dukker op, på nettet. Og den generer så en fil du skal smide på en usb, og afspille på dit tv. Så er Divx aktiveret.

Har selv gjort det på mit tidligere LG tv :P