Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af trold80
#141216
er der nogen her der har prøve den her box? jeg overvejer meget stærkt og købe den her til den første da den har de muligheder jeg søger og virker til og være ret lækker ..

vil gerne have erfaringer vis nogen da har dem..

mvh morten
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#141217
Vi har netop modtaget den og der kommer også en test på FlatpanelsDK.

Jeg har dog mange Tv stående for tiden, så jeg når det desværre ikke lige med det samme.
Af JesperKeller
#141233
Glæder vi os især til at se Rasmus! :)

Jeg skal bestemt have en af de bad-boys stående i soveværelset, så konen og jeg kan se vores yndlings serier via vores NAS!

Jesper Keller
Af trold80
#141251
rasmus mangler du ikke en tester ;) glæder mig til og hører hvad du siger til den, men hvad er dit umidbar indtryk af den ?
Af trold80
#143000
har lige købt sådan en box i dag. end til vider må jeg indrømme jeg er lidt skuffet, men har hele ikke gjord mit hjemme arbejde ordenligt...
Af Ditlevsen
#145195
Jeg har købt en i USA, med det formål at anvende den til VOD, men jeg kan ikke finde ud af at ændre den fra US til EU. Hvis der er nogen der ved hvordan man gøre, ville et hint være fedt.
Så jeg har desværre ikke haft mulighed for at afprøve de danske VOD tjenester der skulle være tilgængelig.
Den øvrige funktionalitet virker om på et LG TV, og er efter min mening ikke overbevisende.
Hvis der er nogen der er interesseret i at købe den, kan i få for 500,-
Af Franzmann
#145206
Købte en for et par uger siden.
Den er utrolig langsom, og der er alt for mange ting, der ikke virker endnu.
En firmware upgrade gjorde en smule for hastigheden, men langt fra nok.
Browseren er mildt sagt ubrugelig, og der er alt for mange tjenester, der endnu ikke virker (Viaplay bl.a.).

Den er IMHO kommet alt for tidligt på markedet, og er en generelt skuffende oplevelse.