Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af maxx
#138194
Jeg er den heldige og super tilfredse ejer af et samsung PS51D8005.

Men når jeg starter youtube app. kan jeg ikke se de bogstaver jeg taster i (søge-bjælken) ...? hvis trykker Accept så finder den det ønskede. - hvis jeg altså har tastet rigtigt.. :(

Har prøvet at slette app. og geninstall. den.
Nogen der kan hjælpe..?
Brugeravatar
Af CrazyA
#138195
Hejsa

I de par timer min smart hub virkede igår, kunne jeg konstatere jeg havde samme problem. Om det så vil hjælpe at afinstallere og installere igen, ved jeg desværre ikke. Da jeg ikke længere kan komme ind i hub´n, der kommer bare et skilt oppe i højre hjørne. Hvor på der står downloader, og så sker der ellers ikke mere :((
Er det noget du har oplevet ? Har beskrevet problemet i denne tråd http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... &start=380
Af maxx
#138196
OK... så er det nok en fejl der er gældende for alle.

Den webbrowser som er i Huben, virkede først da jeg flyttede min patch kabel til en anden port i min trødlåse router... måske det virker. :(

Vil stadig meget gerne høre fra hvis de oplever samme problem. :)
Brugeravatar
Af CrazyA
#138197
Det kunne det godt tyde på ja.

Mht. Webbrowser, så er det ikke den jeg har problemer med. Men der imod hele hub´n, da jeg slet ikke kan komme ind i den :((
Af maxx
#138200
Huben virkede også kun af og til - indtil jeg skiftede til en anden porten, jeg ved ikke om det har noget at gøre med at min bærbar også køre trådløst... er ikke den store pc-nørd. O_O
Af Perfektionisten
#138220
Jeg har samme problem med ikke at kunne se teksten i søgefeltet på YouTube... Men den finder det jeg søger efter...
Håber der kommer en løsning...
Brugeravatar
Af CrazyA
#138736
Hej alle

Jeg havde samme problem på et tidspunkt, men nu virker det pludselig :)

MVH

Steen
Af Maestroelite
#138758
Halløj, håber det er ok jeg bryder ind i tråden med noget lidt andet men dog stadig relateret.

Evt vil du åbne en ny tråd med dine/jeres indtryk hvis ikke i vil have denne tråd alt for offtopic. (Ellers bed mig åbne en og vi fortsætter der). :p

Men hvad er jeres indtryk generelt af den nye Samsung Plasma?

Bussing, retention osv.
Sammenlignede i med Panasonic også, evt GT30 eller lignende?

(Har selv set på PS517005 i Expert, men ved ikke om det samme gælder for plasma som med LED serie 7 vs 8 at det kun er designet der er anderledes? Synes ellers 7005 så meget godt ud, konen synes den stod flottere end Pana G30, men nu ved jeg ikke hvad profiler de stod på hver især, da Samsung havde mere tryk på farverne).
Af maxx
#138952
hejsa...

Jeg super tilfreds med denne skærm - ingen hørbar buzz og kanon billede.

kan klart andbefales..
Af ekrem
#140171
jeg har samme tv men jeg har ikke samme fejl , men jeg har en andet problem med den hakker i billed hvordan jeg skal sige tingene kører ikke flydendene på skærmen eller panoreringer jeg troede plasma den burde være hurtig

jeg vil lige høre om der kan fixes et eller andet måde,,,

jeg har SAMSUNG PS51D8005 Plasma TV