Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af J-Dalby
#137552
Hej

Har netop hentet mit samsung D7005.
Jeg prøver at bruge iPhonen som remote, men app'en på telefonen skriver, at TV og telefon skal være tilsluttet samme netværk.

Det er de allerede?

Nogen med erfaringer, eller en løsning på det problem?

På forhånd tak,

/Dalby
Af J-Dalby
#137908
Kan det have noget med routerindstillingerne at gøre måske? Noget sikkerhed?

Hjæælp! :)
Af Xlander
#137910
Har du under System-Netværksfjernbetjening sat den til TIL ?

De skal pares inden du kan bruge APPen
Af J-Dalby
#137912
Jeg har ikke ændret det i hvert fald. Hvor finder jeg indstillingen?
Af Xlander
#137918
Tryk på Menu knappen på fjernbetjeningen,næst nederest SYSTEM
Af J-Dalby
#137927
Den er allerede på TIL desværre.

Er der andet jeg skal gøre på tv'et for at parre dem?
Af Peacock
#137940
Desværre er ikke alle tredieparts APP’S lige velkørende.

Samsung har åbenbart ikke haft større interesse i at fremstille en fejlfri APP til Apple produkter. Dette skyldes nok - blandt andet - de forretningsmæssige stridigheder. (Vi savner jo også stadig en Mac-Applikation til Samsungs SmartTV).

Min erfaring med Samsung Remote APP’en til IPhone/IPod/IPad er, at omtalte fejlbesked fremkommer efter at IPhonen har været slukket, eller har været i Sleepmode.

Løsning: Dobbeltklik på IPhonen/IPoden/IPaden for at åbne multitaskning. Afslut Samsung Remote APP’en. Åbn derefter APP’en igen. Irriterende, at man skal afslutte for at få en ellers udmærket Samsung Remote til atter at virke.
!:(
Af J-Dalby
#138158
Så virker det sørme. Telefonen ville åbenbart have den nyeste opdatering for at fungere med tv'et. FED app iøvrigt:).
Brugeravatar
Af CrazyA
#138738
Hej alle

Er der nogen der ved, om remote app´n er kommet til Android HTC Legend ? Og i givet fald, hvad den hedder ?

MVH

Steen
Af Ekmani
#143773
Vi har tanker om at købe samme samsung - dvs blir nok plasma udgaven dog, enten 7 eller 8?

Min kæreste og jeg har hver en iphone4 og det beskrives at det ikke skulle skabe problemer at have flere tilknyttet som remotes.... håber jeg da passer så.


MEEEEeeN sagen er at vi har vores netværk gennem vores to iphones og det vil vel skabe problemer?

Dvs. to netværk, et 3 netværk gennem hver mobil. Vil det give os problemer med at skulle opsætte skærmen fra gang til gang, både ift. remote delen og vel mindst lige så meget i selve tilslutningen generelt...
Vi bliver vel nødt til at få en router eller?

Venligst
E
#143778
Ekmani skrev:Vi har tanker om at købe samme samsung - dvs blir nok plasma udgaven dog, enten 7 eller 8?

Min kæreste og jeg har hver en iphone4 og det beskrives at det ikke skulle skabe problemer at have flere tilknyttet som remotes.... håber jeg da passer så.


MEEEEeeN sagen er at vi har vores netværk gennem vores to iphones og det vil vel skabe problemer?

Dvs. to netværk, et 3 netværk gennem hver mobil. Vil det give os problemer med at skulle opsætte skærmen fra gang til gang, både ift. remote delen og vel mindst lige så meget i selve tilslutningen generelt...
Vi bliver vel nødt til at få en router eller?

Venligst
E
Ja, det vil give problemer. I skal have en router, hvortil både iPhones og Tv er tilsluttet.

Det er dog intet problem at benytte flere iPhones. De kan også benyttes samtidig, hvis man f.eks. vil spille nogle af de spil der findes i Tv'et. :)