Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af oylsb
#137088
Jeg har læst en del for at finde hoved og hale i denne store jungle af fladskærms (smart) TV... og jeg er i noget vildrede...

Jeg havde nu også forelsket mig i UE46D8005, men da jeg fandt ud af at den "kun" har en tuner, kom jeg i tvivl...

Jeg har også læst at plasma giver langt bedre billede end LCD/LCD LED, og da netop billedekvalitet betyder noget, er jeg virkelig i tvivl...

Jeg har et buget på ca. 17.000,- til en "top-model" men hvad skal jeg gå efter ??

Internet integration (gerne browser og apps), min. 2 tunere (skal gerne kunne optage et program mens der ses et andet), USB (eller optage funktion via LAN) og DLNA er blot nogle af de funktioner jeg gerne ser der er på TV'et...

Hjæææælp :D
Af xcardman
#137092
min. 2 tunere (skal gerne kunne optage et program mens der ses et andet)
det kommer ikke
kun lovwe og NAD har det
Men billedekvaliteten er ikke noget at råbe hurra for


vent til pan 50vt30 kommer til Danmark
vejledende pris 20000 kr
men der går nok ikke længe før den rammer 17000 kr
her vil du får den bedste billedekvalitet både 2d og 3d
men har kun en tuner, som alle de andre
Af oylsb
#137094
xcardman skrev:min. 2 tunere (skal gerne kunne optage et program mens der ses et andet)
det kommer ikke
kun lovwe har det og koster noget mere end 17000 kr
samt billedekvaliteten er ikke noget at råde hurra for
Samsungs C9005 har da 2 tunere og det er på en 2010 model...
Billedekvaliteten er så det der gør at den blev fravalgt...
Af Mysen
#137096
Og alligevel er der ikke to tunere i andre end de nævnte. Den med at optage på en kanal og se en anden, kan ikke lade sig gøre. Desværre.

Du kan godt regne med at VT30 bliver bedste performer på billedkvalitet i år. Andre muligheder er PS51D8005, som er plasmavarianten til den LED-model, du nævnte, og den vil have samme funktioner. De foregående år har Samsung nemlig lavet en bedre plasmamodel end deres bedste LED modeller.

Bor du i meget lyse omgivelser er UE46D8005 måske et bedre valg, og den er da også smukkere, når den er slukket. Dobbelttuner, det får du til gengæld ikke med.