Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af causelessmeteor
#135567
Jeg har det problem, at jeg har en hd boks. pace 830 nv, og kan desværre ik bruge viaplay med viasat, da man skal bruge en mac adresse for at kunne logge på stofanet og hd boksen har ik en mac adrsse. Er der andre der har haft samme problem og som så kan komme med forslag til hvordan man så kan gøre? Jeg har for få dage siden bestilt en ny hd boks med indbygget 320 gb harddisk med viasat og håber at denne har en mac adresse, men hvis ikke, er der så nogen der kan hjælpe mig med mit problem?

Har lige købt ny fladskærm i sidste uge( samsung ps50c685). Som har 3D og ville være skønt hvis jeg kunne se 3d materiale igennem viaplay.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
#135958
Det er min erfaring, at 3D-materialet gennem Viaplay er ret lav kvalitet. Hvis du virkelig ønsker at se 3D, så synes jeg du skal forsøge dig med 3D Blu-ray skiver eller 3D-spil fra PlayStation 3.

Mht. problemet med MAC-adresse, så bør den gamle boks nu også have sådan en. Uden at være ekspert på IT-området, er en MAC-adresse at finde på alle produkter tilkoblet internettet.
Af G MAC
#136706
Alle enheder der kan gå på nettet skal have en mac addrese.


Nu ved jeg ikke hvad setup du kører med.

Men hvis du ved hvordan man logger ind på sin router, så skal du finde det der hedder "DHCP Client table" Der kan du finde alle enheder på dit lokale net, og se hvad mac addrese de har.