Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tohatsu
#118741
Jeg så en artikel her på siden for en måned siden hvor de skrev at LG ville komme med en opdatering med filmudlejning i samarbejde med SF Anytime.

SF Anytime vil være tilgængelig i LGs fjernsyn fra den 25. oktober men jeg har endnu ikke fået nogen nye opdatering, har prøvet at opdatere den hver dag, nogen andre der har modtaget en opdatering el. ved noget.

jeg har et LG LX950N 55tommer .

mvh
Af dlna
#118744
har fra meget pålidelige kilder at den bliver frigivet torsdag! dvs IMORGEN... og kan afsløre at der kommer andet end sf media.... så glæd dig!! ;-)
Af thcleaner
#118751
jeg ved godt hvad det er ;) det bliver lækkert...
Af tohatsu
#118754
Hej kornum.

mange tak for dit hurtige svar, venter spændt på imorgen :)
Af tohatsu
#118905
Stadig ingen nye opdateringer på Netcast :(
Af Sylvest
#118906
Gælder det for alle modeller med Netcast?
Af jfk67
#118927
Hej venter også på opdateringen har en LG 50PK950N. Har ringet til LGs support de ved intet om at der skulle komme en opdatering den 25. :o
Af dlna
#119116
har fra en mail fra LG at updaten er udsat til 3 november.. og at der kommer mere end bare sf media facebook twitter og google maps..... så glæd jer
Af tohatsu
#119441
Hej kornum.

har du modtaget nogen nyheder? om den er blevet udskudt igen?
Jeg har stadig ikke fået nogen opdateringer.

mvh

henrik
Af thcleaner
#119451
udskudt til den 8 nov.
Af Gaco
#119453
Jeg er også lidt spændt på det :)
Af dlna
#119508
ja der er lidt nyt....

for det første så er det Tyskernes skyld at det er forsinket! noget software driller lidt, men de siger at de er klar senest fredag....

SF media siger rigtig nok at de lancere den 8.

LG siger at der er mulighed for at det bliver lidt før, og at der er rigtig spændende ting med i pakken! lyder til at der kommer andet end sf, facebook gogele maps og twitter... (rygterne siger viasat on demand, men ikke bekræftet) (kunne også være plex/vudu eller lignende?? eksistere allerede i usa)

bla. skulle der være kikket lidt på EPG opdatering fra yousee (ville glæde mig meget)

og så det lille men.... der kunne blive problemer med serverkapacitet.. (min sidste update fyldte 121mb). så rygtet siger at det nok kommer til enkelte modeller af gangen... sandsynligvis top modellerne først, men ikke sikkert.
muligheden foreligger også at N (nordiske) modeller vil være de sidste der får da resten af europa også venter på en update.... men vi får se....

men indtil da, kan i jo jævnligt trykke "menu" og den røde kanp og se om der er kommet noget.... og giv mig endeligt besked hvis der er!!!!
Af dlna
#119868
Seneste udlænding er at det bliver inden ugen er gået...
De satser på onsdag.... Men vi får se....
Af jfk67
#119917
Hej
Ligger syg hjemme det kunne være dejligt at kunne leje en fed film på min LG, håber opdateringen snart kommer :(