Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Streamer
Har et Philips 6000 serie med Titan OS.

Nogen som har kendskab om Viaplay app kommer til Titan OS, for det er ikke blandt de forudindstillet app.

Jeg tror heller ikke der er en "app-store".

Der er Netflix, Max, Disney osv.

Jeg undre mig over Viaplay appen ikke er der, for jeg tænker, at der er mange som ser fodbold eller andet via deres app for at undgå kanalpakker fra diverse udbydere.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Titan OS er ikke så brugbart, der er ikke tænkt på de lokale App's, om der så kommer nogen på sigt, det må tiden vise.

Det er dog ikke helt håbløst. Titan OS har en Casting app, der er kompatibel med Chromecast. Dvs. at de fleste apps på din smartphone, der understøtter Chromecast, kan sende indhold til Titan OS, når TV'et er tændt og appen er åben.
Af henrik.yde
Streamer skrev: 29. dec 2024, 23:42 Har et Philips 6000 serie med Titan OS.

Nogen som har kendskab om Viaplay app kommer til Titan OS, for det er ikke blandt de forudindstillet app.

Jeg tror heller ikke der er en "app-store".

Der er Netflix, Max, Disney osv.

Jeg undre mig over Viaplay appen ikke er der, for jeg tænker, at der er mange som ser fodbold eller andet via deres app for at undgå kanalpakker fra diverse udbydere.
Hvis du har et Philips 6000 serie, så har du et TV fra 2019 med Philips eget OS Saphi, Titan er nyere, og kom først i 2023. Så det bedste du kan gøre lige nu er at købe en ekstern boks, Android eller Apple TV. Så løber du aldrig tør for Apps.
Af Streamer
Radiomanden skrev: 30. dec 2024, 10:14 Titan OS er ikke så brugbart, der er ikke tænkt på de lokale App's, om der så kommer nogen på sigt, det må tiden vise.

Tak for din interesse.
Jeg har den opfattelse at Viaplay er en norsk selskab som tilbyder sine forretninger i forskellige lande på samme måde som Netflix.
Når jeg logger på Netflix er mit udvalg begrænset i forhold til amerikanske brugere.
Jeg tror det handler om tid eller den omkostning det kræver at vedligeholde app osv. ikke kan betale sig i forhold til antallet af mulige kunder med Titan OS.
Af Streamer
Tak for din interesse.
Jeg har den opfattelse at Viaplay er en norsk selskab som tilbyder sine forretninger i forskellige lande på samme måde som Netflix.
Når jeg logger på Netflix er mit udvalg begrænset i forhold til amerikanske brugere.
Jeg tror det handler om tid eller den omkostning det kræver at vedligeholde app osv. ikke kan betale sig i forhold til antallet af mulige kunder med Titan OS.
Af Streamer
henrik.yde skrev: 30. dec 2024, 12:080
Streamer skrev: 29. dec 2024, 23:42 Har et Philips 6000 serie med Titan OS.
Hvis du har et Philips 6000 serie, så har du et TV fra 2019 med Philips eget OS Saphi,
Det er årgang 2023. serie 6009/12
Det er Titan OS.
Jeg har afleveret tv'et tilbage til Elgiganten og byttet til et andet.

Elgiganten i Glostrup fortalte at de fleste Philips tv de modtog retur var pga. manglende Viaplay app.
Af henrik.yde
Ja, kan se nu at du sikkert har valgt et 32, eller 40 tommer fullHD TV. Og dem holder vi ikke så meget øje med her på Flatpanels, da det er lidt uden for vores normale kategori. Men det kan jo også være lige meget nu, hvor du jo (heldigvis) har fået det byttet til noget der forhåbentligt er bedre.
Brugeravatar
Af Radiomanden
Når det er Philips, så bruges der både Android og Titan OS, Titan bruges på deres billige modeller.