jkn789 skrev: ↑28. okt 2024, 16:50
jeg har ingen problemer med hakkede billede på Apple tv, jeg ser sport via viaplay, tv2 play og waoo Web tv, og har købt sports pakken til Max. Så jeg slipper for reklamer. men bruger waoo boksen når jeg kan. Det er lige en tand bedre kvalitet.
jeg har waoo store tv pakke inklusive viaplay total og tv2 play største pakke uden reklamer og 64 tv kanaler inklusive eurosport 1 og 2 og alle discovery kanaler for 799 om måneden, skulle jeg have viaplay total og tv2 play største pakke uden reklamer, koster de to alene 449 + 249 = 698, så jeg betaler faktisk kun 101 kr. For 64 kanaler.
det er dyrt når man er vild med sport, men i mange tilfælde kan det ikke betale sig, ikke at have en tv pakke.
Det lyder til, at vi ser meget ens på sagen.
Og positivt at du ikke oplever hakkende billede med det setup. Jeg vil dog være sikker på, at det løser problemet, før jeg vil smide 1499,- yderligere for et Apple TV.
For mig er deal breakeren, at det hakker. Og det lyder til, at Apple TV er vejen frem. Eller at finde en dims, der kan sørge for, at mit TV tilpasser sig frekvensen i Norlys-appen og TV 2 Play.
Satte lige min gamle Chromecast til 120 kr. i siden på det nye dyre fjernsyn. Indstillede det til at streame på 50 Hz - og vupti. Intet hakkende billede på TV 2 Play.
Det er simpelthen for latterligt, at så dyre fjernsyn ikke kan præstere det selv! Norlys-appen imponerede mig dog ikke.
Er min eneste mulighed virkelig at købe Apple TV 4K?
Eller er det Norlys, den er gal med? Er Wall, YouSee eller Allente bedre apps at streame fra? Har kun brug for 3+, TV 3 Sport, TV 3 Max og See.det kan jeg få for 249,-