Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af sm090666
#351597
Hej og tak jeg må være med her.
Jeg har et Panasonic 55JZ1000 tv som efter Norlys har opdateret noget internet, ikke vil få rigtigt gang i DR appen.
Se vedhæftede billede.
Den starter med teksten der, app bliver så'n normal at se på, men uden farver og kan ikke aktiveres ellers.
Netflix, Viasat m.v ser ud til at virke ok.
Har genstartet fibermodem, router og TV'et.
Har geninstalleret DR appen.
Intet hjælper.
Nogen der har en go' ide?
På forhånd tak for hjælpen.
Vedhæftede filer
tv.jpg
tv.jpg (47.37 KiB) Vist 21626 gange
#353703
Hej og tak jeg må være med her.
Jeg har et Panasonic 55JZ1000 tv som efter Norlys har opdateret noget internet, ikke vil få rigtigt gang i DR appen.
Se vedhæftede billede.
Den starter med teksten der, app bliver så'n normal at se på, men uden farver og kan ikke aktiveres ellers.
Netflix, Viasat m.v ser ud til at virke ok.
Har genstartet fibermodem, router og TV'et.
Har geninstalleret DR appen.
Intet hjælper.
Nogen der har en go' ide?netop flyttet til ny lejlighed ved hjælp af https://rentola.dk/ og her er
På forhånd tak for hjælpen.
Tjek din internetforbindelse: Selvom andre apps som Netflix og Viasat virker, kan der stadig være forbindelsesproblemer, der specifikt påvirker DR appen. Prøv eventuelt at tilslutte dit TV direkte til routeren med et ethernet-kabel for at se, om det gør en forskel.

Tjek DR's app-version: Sørg for, at du har den nyeste version af DR-appen installeret. Hvis en ældre version er installeret, kan det skabe konflikter, især hvis der har været store ændringer i appens design eller funktionalitet.