Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#344566
Tak fordi du giver dig tid til at læse, jeg er helt på bar bund. Jeg har forsøgt at finde andre tilsvarende spørgsmål, men kan ikke finde noget, som giver mening for mig.

Bær over med mig, jeg er ikke teknisk anlagt.

Jeg har købt nyt tv og jeg streamer udelukkende via app på mit tv som er et LG 65" A1 4K OLED (2021)

Jeg benytter HBO, Netflix, Viaplay, Paramount, Amazon Prime og cmore.

Fælles for dem alle er at ved mørke sener, så går de mørke farver ud i et. Jeg har haft fjernsynet til raperation, de siger der intet er gal, og min internet udbyder (Bolignet) oplyser at alt er som det skal være. Jeg har en 1000 mbit forbindelse, og jeg forstår ikke helt hvorfor mit fjernsyn går så meget i sort når der vises mørke scener.

Jeg har sat et kabel direkte fra stikket i fjernsynet, så det køre ikke på wifi.

Håber nogen kan forklarer mig hvad der sker og om det bare er noget jeg skal affinde mig med.

Mvh
Louise
#344570
Du lider af crushed black, hvis jeg ikke tager helt fejl. Det er dine indstillinger den er galt med. Jeg kan ikke huske om Flatpanels her har anmeldt A1 før, hvis de har, kan du prøve at følge deres indstillinger for billedet. Hvis ikke, så burde det være til at finde en anden side der har anmeldt det.