Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#344434
Pelle skrev: 11. aug 2022, 16:57 Appen er også opdateret her, men stadig ingen integration med Apple TV-app, hvilket nok var det, jeg var mest interesseret i. Oh well.
Det virker hos mig, omend det ikke altid har virket konsekvent, og jeg bruger jo også en amerikansk æblekonto.
#344437
Selve app'en er ikke opdateret, så en ændring mht. ATV-app integration ville næppe ske.

Det tyder så også på, at store dele fungerer lige som i YouTube app'en, hvor det reelt er en web-version, man roder rundt i.

Den er også lige så sløv at navigere rundt i, som den altid har været. 👎
#344439
lunddal skrev: 12. aug 2022, 07:23 Selve app'en er ikke opdateret, så en ændring mht. ATV-app integration ville næppe ske.
Appen er integreret med Apple TV i andre lande, F. Eks. Sverige. Det blev den, så vidt jeg husker, da Siri lærte svensk på Apple TV, så måske er det det, vi venter på, men siden da er flere andre apps blevet integreret i Danmark, så det var bestemt en mulighed at der også ville komme til Prime nu.
#344444
Pelle skrev: 12. aug 2022, 09:37
lunddal skrev: 12. aug 2022, 07:23 Selve app'en er ikke opdateret, så en ændring mht. ATV-app integration ville næppe ske.
Appen er integreret med Apple TV i andre lande, F. Eks. Sverige. Det blev den, så vidt jeg husker, da Siri lærte svensk på Apple TV, så måske er det det, vi venter på, men siden da er flere andre apps blevet integreret i Danmark, så det var bestemt en mulighed at der også ville komme til Prime nu.
Jo, men min pointe var, at det ville nok kræve en opdatering af app'en på ATV, og den er ikke opdateret.

Interfacet serveres centralt fra og krævede ikke en opdatering af app'en for at skifte til det nye look.
#344447
lunddal skrev: 12. aug 2022, 13:01
Pelle skrev: 12. aug 2022, 09:37
lunddal skrev: 12. aug 2022, 07:23 Selve app'en er ikke opdateret, så en ændring mht. ATV-app integration ville næppe ske.
Appen er integreret med Apple TV i andre lande, F. Eks. Sverige. Det blev den, så vidt jeg husker, da Siri lærte svensk på Apple TV, så måske er det det, vi venter på, men siden da er flere andre apps blevet integreret i Danmark, så det var bestemt en mulighed at der også ville komme til Prime nu.
Jo, men min pointe var, at det ville nok kræve en opdatering af app'en på ATV, og den er ikke opdateret.

Interfacet serveres centralt fra og krævede ikke en opdatering af app'en for at skifte til det nye look.
Appen kan det allerede - det skal bare aktiveres i Danmark.
#344456
Jeg kom med et gæt, hvorfor jeg skrev "at det ville nok kræve en opdatering af app'en på ATV."

Universal search kræver en entitlement fra Apple, der skal med i app'en, og det kan tænkes, at der skal en ny entitlement til, eftersom de apps, hvor det virker i DK er relativt nye (Disney+ og HBO Max).

På den anden side, er det også underligt, at det virker i de to apps, da universal search ikke understøttes officielt i DK:

https://support.apple.com/en-us/HT208083

Uanset hvad, har det intet med en centralt serveret UI-opdatering at gøre.
#344481
At Prime nu i UI mere ligner de andre streamingtjenester i min optik kun positivt. Men det var også svært ikke at forbedre det hidtidige udseende.

Til gengæld ser Amazon ikke ud til at have gjort noget for at undgå at promovere deres absolut værste B-film på “forsiden” i de fleste kategorier. Og ja, måske er det påvirket af mine vaner, men jeg har bare næsten udelukkende holdt mig til deres “kvalitets-udvalg” i den 1,5 måned, som vi har haft det, i det få antal timer, som vi har set det :D