Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mbm
#335822
Synes efterhånden det er en rodebutik mht udbud af materiale og apps, platforme, kvalitet etc.
Eksempelvis er filmen bodyguards Wife som jeg har købt på Apple. Den er kun i HD på Apple tv, men i 4k HDR via LG app'en
#335834
Flomsen skrev: 24. okt 2021, 22:16 På ATV

Indstillinger > Apps > Film og TV-udsendelser i iTunes > videokvalitet (Bedst tilgængelige)

Har du det.
jo da.. Det er ikke alt materiale, men blot den film.

Det undrer mig da jeg forstod at apple tildelte deres egen appleTV den bedste kvalitet. Dette er så ikke i dette tilfælde.
#335835
The Bodyguards Wife lå på et tidspunkt i 4K HDR men blev så nedgraderet til HD igen. Den ser ud til at være tilbage i 4K HDR.

Jeg har lagt mærke til, at der til tider også er forskelle mellem iTunes appen og Apple TV appen. Der må ligge noget i bagsystemet (eller rettigheder?), som giver forskelle. Måske også derfor de ikke har udfaset iTunes appen helt endnu?
#335838
Rasmus Larsen skrev: 25. okt 2021, 09:35 The Bodyguards Wife lå på et tidspunkt i 4K HDR men blev så nedgraderet til HD igen. Den ser ud til at være tilbage i 4K HDR.

Jeg har lagt mærke til, at der til tider også er forskelle mellem iTunes appen og Apple TV appen. Der må ligge noget i bagsystemet (eller rettigheder?), som giver forskelle. Måske også derfor de ikke har udfaset iTunes appen helt endnu?
det er sku da noget rod, men alle de platforme etc. :)
Var sku nemmere da man smed en disc i maskinen.