Debat om digitale tv-kanaler, HDTV og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signaler

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

#346466
Udover besværet med at skifte internetudbyder (er nogenlunde tilfreds med Stofa), er det faktum at man er tvunget til IP-tv over enten Apple TV eller app i TV pænt træls. Det er desværre kun den uhyre ringe grundpakke der er via DVB-C. Et pænt stort skridt tilbage, hvad angår stabilitet og billedekvalitet.
Der er dog som Bendix skiver lidt at spare. Især på internet.
#346468
CalvinHobbes1973 skrev: 26. okt 2022, 18:27 Jeg fik min opsigelse idag. Godt træt af det, er meget tilfreds med Stofa. Og orker simpelthen ikke Yousee.
Har på samme måde. Forventer rent kaos, når Yousee skal overtage 40.000 husstande på en gang. God fornøjelse til dem, med at få de ældre og teknikforskrækkede over på en app- løsning med sære point løsninger. Det er et ambitiøst projekt.

Jeg er ikke pessimist, blot "lidt "skeptisk. :D
#346477
bendix skrev: 26. okt 2022, 18:38 Forklarer Stofa i brevet omkring tilbagelevering af udstyr? Jeg kan vel også smide mit CA modul i skraldespanden da Yousee ikke har den mulighed. Og så bliver Formel 1 på tv3 +vel en forsinket og grynet affære hvis de ekstra kanaler man kan købe kun er i app.
Det er værd at bemærke, at hvis du køber yderligere kanaler, så ryger alt over på app'en (de fjerner adgangen til grundpakken).
#346486
bendix skrev: 27. okt 2022, 07:24 What!! Det er da fuldstændig gakket, så bliver det formel 1 egen Streaming istedetfor. Jeg kan kun forestille mig at mange ældre bliver snot forvirret over det her.
Ja, der kommer nok mange sure opstød.

Der er længe til, at jeg bliver en del af ældre-gruppen, og jeg bryder mig heller ikke om Yousees Play. :)